junk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ofte spiser jeres bøtter junk food?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.847 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Milka

ja, så har bøtterne smagt grillmad  

jeg premenstruelle kvinde har haft vildt lyst til en stor fed burger hele dagen og bestilte så også noget til pigerne: chicken nuggets og pomfritter. og de var bare helt vilde med det  tror luca åd 4-5 nuggets og jeg fik sådan associationer til hendes far som altid skulle ind på en bestemt grillbar og have sådan nogle klamme kyllingehapsting som han bare elskede. luca lignede ham på en prik i dag da hun sad og gumlede på dem med sine små tænder.

og nu bliver det spændende, endelig har jeg grund til at lave en afstemning! weeheeee 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Ida.

Vi får junk en gang imellem - MAX en gang om måneden, nogle gange får Annika det også og andre gange bliver hun spist af med en rugbrød eller havregrød og så bestiller vi først, når hun er kommet i seng  

Det er som regel pizza den står på....

/Ida

Anmeld

12. januar 2010

JustAnotherName

Bianca elsker pizza.
Til gengæld gider hun ikke rigtigt pommes fritter.....så det kan jeg jo kun glæde mig over. Men ligesom Luca, så er nuggets vellidte.

Vi får af og til junkfood, men jeg forsøger at holde det på et minimum - eller kompensere for det fede/usunde mad ved også at servere lidt sundt til.
Nu er Bianca også godt 2 år, så jeg er mere okay med at det sker engang imellem nu, end da hun var HELT lille. Jeg er nok løsnet en hel del op på dét punkt faktisk .....og det skal ikke altid være helse, korrekt, økologisk og/eller sundt. Man skal da også have lov til at "synde" lidt engang imellem 

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Hvis vi køber junk får Liva også. Det eneste hun gider have er dog pomfritterne. Som regel får hun et stykke rugbrød inden inden maden kommer så hun får bare lidt ordentligt ned, for står der "fitter" på bordet nægter hun at spise rugbrødet så det skal vi have i hende først

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

Det lyder helligt, men det er meget meget sjældent at vi spiser junk food herhjemme. Niklas Emil har 2 gange blevet tilbudt at smage pizza og Mac D pommes men han vil heldigvis ikke have det!

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

og det skal ikke altid være helse, korrekt, økologisk og/eller sundt. Man skal da også have lov til at "synde" lidt engang imellem 

Det hele kan også blive for firkantet og kedeligt. jeg synes helt sikkert også det er acceptabelt at man spiser junk food en gang imellem og at børnene også får noget.

Grunden til at Morten og jeg ikke særlig tit bestiller udefra skyldes at vi ikke har samvittighed til at spise den slags og at min mave reagerer over den fede mad. Men jeg eeeelsker junk food, men jo oftere jeg spiser det, jo mere får jeg lyst til det....

Herhjemme får vi stort set kun Mac D eller Burger King den 1/1 og måske én gang mere om året! Pizza bestiller vi kun i forbindelse med et eller andet hvor man lige ska ha noget nemt og hurtigt med feks nogle venner....

Jeg vil så tilføje at vi spiser meget hvidt brød, smør, og godter om aftenen

Anmeld

12. januar 2010

oo

jeg fik i julen at vide, at Carla ELSKER macdonalds pomfritter - og det er så også de eneste pomfritter hun vil æde. Min søster sagde hun havde forsøgt sig med fx at lave hjemmelavede pomfritter og sige "MMMM, nu skal vi have macdonalds pomfritter", men Carla ku ikke narres

men det og så chokolade er Carlas eneste to syndeting, hun nægter alt andet slik og guf osv., så det er jo egentlig fint nok

Anmeld

12. januar 2010

grinbidderen

vi spiser det engang imellem hvis jeg har haft ligget syg har vi bare lige bestilt noget mad men der plejer vi at bestille pasta m. kødsovs til valdemar men hvis vi handler ind i bilka og skal spise mad der får han nuggens med pommefrits det smager super godt syntes han.. men når der blir bestilt fra pizzariart er det mere normale retter end junk... men når det ik er tit syntes jeg det er hele ok..

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Jeg kan lige være den mest hellige af os allesammen. Ha ha ha. ALDRIG! Hi hi. Carla er ikke lige klar til at spise sådan noget endnu jo   ha ha ha

Anmeld

13. januar 2010

NaFe

her har feluca da også smagt... Men hun gider dog kun pomfritter..lader hende smage alt, men hun gider det egentlig ikke.. Så syntes det hel fint af hun spiser de usunde pomfritter engang imellem..det jo måske 10 stk i alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.