Yes yes yes!!! nyt hus fundet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

LineD

Jub jub jubiiiii!

Endelig lidt positivitet i sigte Nogen kan nok huske indlæget om at beholde hundene vs. finde et nyt sted at bo.

Nu kan jeg så meddele at den store lykke har tilsmilet os og vi har fundet et stort hus til leje (med forkøbsret) på 175 kvm, ny istandsat OG hvor hundene må være! Og endda kun 10 min kørsel fra mine forældre...

Jeg er slet ikke til at skyde igennem, så nu er det hele fastsat, d. 01.04.10...

Og for at alt skal være endnu bedre, så har Morten bare været super meget på banen den sidste uge og har været så rar at give Liam mad de gange han er vågnet om natten så jeg har kunnet indhente lidt søvn

En HELT igennem dejlig dag idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

FrkC

LineD skriver:

Jub jub jubiiiii!

Endelig lidt positivitet i sigte Nogen kan nok huske indlæget om at beholde hundene vs. finde et nyt sted at bo.

Nu kan jeg så meddele at den store lykke har tilsmilet os og vi har fundet et stort hus til leje (med forkøbsret) på 175 kvm, ny istandsat OG hvor hundene må være! Og endda kun 10 min kørsel fra mine forældre...

Jeg er slet ikke til at skyde igennem, så nu er det hele fastsat, d. 01.04.10...

Og for at alt skal være endnu bedre, så har Morten bare været super meget på banen den sidste uge og har været så rar at give Liam mad de gange han er vågnet om natten så jeg har kunnet indhente lidt søvn

Hvor fantastisk dejligt  Tillykke (hvis man siger det ?? )  

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

fedt fedt fedt søde!

Anmeld

12. januar 2010

Bubbi

LineD skriver:

Jub jub jubiiiii!

Hold kæft hvor er jeg glad for at læse det.. Har sådan haft tænkt på jer, og virkelig krydset fingere for det ville lykkes og lysne for jer

Ihh hvor må du bare have en god indre ro nu. Er VIRKELIG glad på jeres vegne!!!!!

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Hvor dejligt for dig/jer...venter selv tålmodigt på at nogen vil købe vores lejlighed, så vi kan flytte i hus og få plads til barn nr. 2.

Men føler mig positiv stemt når jeg hører hvordan det lykkes for andre at få det de ønsker. Tillykke Tillykke.

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Stort tillykke - det er bare så dejligt når tingene endelig løser sig - vi har selv lige haft sådan en tid i December måned!

Kh

Rosa

Anmeld

12. januar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor dejligt at høre har tænkt meget på om det lykkedes for jer.

Anmeld

12. januar 2010

lulle1985

super dejligt og høre og lykken endelig falder jeres vej...

tillykke med det hele...

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Det lyder bare rigtig dejligt Tillykke

Anmeld

13. januar 2010

Risen

LineD skriver:

Jub jub jubiiiii!

Ej hvor skønt! Vidste at I ville finde noget ! Dejligt og jer OG hundene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.