Chance for forkert svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

banaman89

Hej ..

Efter jeg havde hørt så mange snakke om at de har fået deres mens efter fødslen, syntes jeg det var mærkeligt at jeg ikke har fået det .. Jeg har en datter fra september 2009 og jeg elsker hende overalt på jorden .. Min kæreste syntes at jeg skulle tage en test bare for at bekræftet at jeg ikke er gravid, så jeg ikke går og tænker så meget  jeg tog en test imorges hvor den ikke viste noget, altså hel blak .. Så tog jeg en igen for 1½ time siden bare for at se om alle var i stykker (havde købt 5 stk. igår) denne gang viser den to streger efter max 10 sekunder ..

Hvor stor en chance er der for at det er en fejl testen har vist?

Min kæreste sad mundlam, hvilket bare har gjort mig ked af det .. Skal jeg nnu være glad eller ked af det ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

MM1987

Først tillykke med din dejlige datter...

Jeg tror ikke det er en fejl...men du kan jo teste videre hvis du har 5 tests, og så måske teste over flere dage, men det nemmeste er vel egentlig at ringe til lægen, de kan tage en blodprøve som er helt sikker...

Held og lykke med det - om du skal være glad kan jeg ikke sige, det er kun jer der ved hvad der bedst for jer...

Anmeld

12. januar 2010

Honningblomst

Tror desværre mere det er den første der er fejl på så...men tag da en til og se hvad der sker og kan sørme godt forstå hvis din mand er paf, jeg ville selv gå helt i spåner hvis det var mig.

Håber det bedste.,....

KNus Eva

Anmeld

12. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg tror også at den posetive taler sandt. om du skal være glad??? tja....det kan kun du selv svare på.

Anmeld

12. januar 2010

Mie A

Er der stor chance for at du er gravid - altså har I ikke beskyttet jer? (Selvom man selvfølgelig godt kan blive gravid alligevel) Jeg tror nu at du er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.