Sukkerfri og afførende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Har i prøvet at hvis i spiser sukkerfri slik at i så nærmest får diaree?

Jeg købte en æske bolcher, og da jeg havde spist halvdelen opdagede jeg at de var uden sukker.

Efter jeg er kommet hjem fra arbejde har jeg været på wc mange gange, og, ja sorry, men det render bare ud.. Min mave rumler, og jeg har slet ikke lyst til og spise noget.

Jeg prøvede det engang med Vicks med Lakrids, men der havde jeg da spist en del.. Her har jeg "kun" spist ca 10-15 stk...

Er der andre der har prøvet det??

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Corn

Har ikke prøvet det, men på mange sukkerfri-produkter står der faktisk at de er afførende... Det er sødemidlerne der kan have den virkning.

Anmeld

12. januar 2010

Pia.

Kan ikke lade hver at trække lidt på smilebåndet - Jeg var i biografen for ikke så længe siden og her i mit sundhedsprogram hørte jo ikke den store slikpose til godt 100 kr som jeg plejer, men i biffen uden slik, det kunne jeg da slet ikke klare tanken om, så jeg fyldte en pose med sukkerfrit slik - jeg startede med at guffe i mig 15-20 minutter før filmen starter da vi må vente på at komme ind. Ind kommer vi og ca. en time ind i filmen måtte jeg simpelthen UD PÅ TIOILETTET ... Hold op hvor blev jeg syg i maven... Kom tilbage til filmen, men måtte gå igen og da det var sket tre gange sendte jeg en sms ind til personen jeg var sammen med om at jeg ikke kom ind igen, Jeg var så syg - siden den dag, har jeg ikke rørt sukkerfrit slik - puha !!! så hellers lidt mindre slik men med sukker i...

Knus Pia, som håber din mave har det lidt bedre..

Anmeld

12. januar 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Kan ikke lade hver at trække lidt på smilebåndet - Jeg var i biografen for ikke så længe siden og her i mit sundhedsprogram hørte jo ikke den store slikpose til godt 100 kr som jeg plejer, men i biffen uden slik, det kunne jeg da slet ikke klare tanken om, så jeg fyldte en pose med sukkerfrit slik - jeg startede med at guffe i mig 15-20 minutter før filmen starter da vi må vente på at komme ind. Ind kommer vi og ca. en time ind i filmen måtte jeg simpelthen UD PÅ TIOILETTET ... Hold op hvor blev jeg syg i maven... Kom tilbage til filmen, men måtte gå igen og da det var sket tre gange sendte jeg en sms ind til personen jeg var sammen med om at jeg ikke kom ind igen, Jeg var så syg - siden den dag, har jeg ikke rørt sukkerfrit slik - puha !!! så hellers lidt mindre slik men med sukker i...

Knus Pia, som håber din mave har det lidt bedre..

Men det er da VILDT.. Jeg har virkelig den underligste rumlen i maven nu, og er egentlig osse sulten men har bare ikk lyst til at spise noget.. Jeg havde ikke set at de bolcher jeg havde købt var sukkerfri,.. Og jeg har bare handlet ind til det lækreste aftensmad, og det magter jeg hverken at lave eller at spise

Anmeld

12. januar 2010

Pia.

Anonym skriver:

Men det er da VILDT.. Jeg har virkelig den underligste rumlen i maven nu, og er egentlig osse sulten men har bare ikk lyst til at spise noget.. Jeg havde ikke set at de bolcher jeg havde købt var sukkerfri,.. Og jeg har bare handlet ind til det lækreste aftensmad, og det magter jeg hverken at lave eller at spise

Måske er det slet ikke så tosset, hvis man som mig ønsker at tabe sig... - Hvis man får sådan en reaktion af maven hver gang 

God bedring med mavsen.

Anmeld

12. januar 2010

BK

Anonym skriver:

Hej.

Har i prøvet at hvis i spiser sukkerfri slik at i så nærmest får diaree?

Jeg købte en æske bolcher, og da jeg havde spist halvdelen opdagede jeg at de var uden sukker.

Efter jeg er kommet hjem fra arbejde har jeg været på wc mange gange, og, ja sorry, men det render bare ud.. Min mave rumler, og jeg har slet ikke lyst til og spise noget.

Jeg prøvede det engang med Vicks med Lakrids, men der havde jeg da spist en del.. Her har jeg "kun" spist ca 10-15 stk...

Er der andre der har prøvet det??

Hilsen mig

Til din orientering så er der afføringsmiddel i sukkerfrit slik... Det plejer at stå med meget småt... Men der står at overdrevent brug kan virke afførrende... Det er i sær lakids det er galt med...

Anmeld

12. januar 2010

Ni-ko-li-ne

der er ikke afføringsmiddel i sukkerfrit slik

de sødemidler de bruger til at søde slik og sodavand med er afførende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.