Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

DortheSimonsen

Hej, alle sammen.

Nu har jeg været på barsel siden d. 19/6-09, Victor blev født d. 11/8-09. Jeg skal starte på arbejde igen den 31/3-10.

Hvad med jer andre? Hvor lang barsel holder I?
Jeg overvejer nemlig at starte på arbejde før.
Men synes det er tidligt, at Victor så skal i dagpleje. Han er 5 måneder nu. Er der andre med børn på den alder, der er i dagpleje nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Hej, alle sammen.

Nu har jeg været på barsel siden d. 19/6-09, Victor blev født d. 11/8-09. Jeg skal starte på arbejde igen den 31/3-10.

Hvad med jer andre? Hvor lang barsel holder I?
Jeg overvejer nemlig at starte på arbejde før.
Men synes det er tidligt, at Victor så skal i dagpleje. Han er 5 måneder nu. Er der andre med børn på den alder, der er i dagpleje nu? 

Hej Dorthe.

Jeg gik fra på barsel 17/7 2 mdr før terminsdatoen ca. og fødte jo 11 dage før tid men jeg starter arbejde igen 19/7, så 1 års barsel til mig med mindre jeg også lige nupper lidt ferie, for det er jo midt på sommeren på det tidspunkt.

Knus Lene.

Anmeld

12. januar 2010

DortheSimonsen

Leneur skriver:

Hej Dorthe.

Jeg gik fra på barsel 17/7 2 mdr før terminsdatoen ca. og fødte jo 11 dage før tid men jeg starter arbejde igen 19/7, så 1 års barsel til mig med mindre jeg også lige nupper lidt ferie, for det er jo midt på sommeren på det tidspunkt.

Knus Lene.

Hej, Lene.

Jeg gad virkelig godt, jeg kunne gå hjemme så længe.
Men kan bare mærke på mig selv, at jeg trænger MEGET til at komme ud og arbejde igen.

Men sådan er vi jo så forskellige  

Anmeld

12. januar 2010

Stumpen

Jeg gik på barsel den 1.juni og fødte den 13.juli og tager alt hvad jeg kan få af barsel, så jeg starter op den 1.juni...hvis jeg da kan finde noget arbejde.......

Anmeld

12. januar 2010

DortheSimonsen

Stumpen skriver:

Jeg gik på barsel den 1.juni og fødte den 13.juli og tager alt hvad jeg kan få af barsel, så jeg starter op den 1.juni...hvis jeg da kan finde noget arbejde.......

Okay.

Hvis jeg kunne, ville jeg også helst være hjemme med min dreng.
Men mit humør går bare ned ad, og tror altså det er fordi jeg trænger til at komme ud blandt folk.

Desværre falder mine veninder fra, én efter én.. De er ikke så gode til at jeg har et barn nu (er den eneste i flokken der har barn).

Så mine dage kan godt blive ret lange, når jeg nærmest er hjemme hele tiden. 

Anmeld

12. januar 2010

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Hej, Lene.

Jeg gad virkelig godt, jeg kunne gå hjemme så længe.
Men kan bare mærke på mig selv, at jeg trænger MEGET til at komme ud og arbejde igen.

Men sådan er vi jo så forskellige  

Ja heldigvis for det og Vivtor ville heller ikke have godt af en mor som ikke var glad for at gå hjemme på barsel og hvis det er det du trænger til, så er det også det du skal gøre.

Anmeld

12. januar 2010

DortheSimonsen

Leneur skriver:

Ja heldigvis for det og Vivtor ville heller ikke have godt af en mor som ikke var glad for at gå hjemme på barsel og hvis det er det du trænger til, så er det også det du skal gøre.

Det var lige det der, jeg havde brug for at høre!
Du forstår mig altid, Lene

Det er jo også for Victors skyld jeg vil starte før tid. Han fortjener at have en glad mor! 

Anmeld

12. januar 2010

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Det var lige det der, jeg havde brug for at høre!
Du forstår mig altid, Lene

Det er jo også for Victors skyld jeg vil starte før tid. Han fortjener at have en glad mor! 

Det var da så lidt søde Dorthe... ;-)

Stort knus til jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.