Hvor købes vælling fra 4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Jannie Thorup

Ja nu synes jeg snart jeg har ledt OVERALT og jeg kan ikke finde det nogle steder.

Der findes masser af forskellige slags vælling til børn fra 6 måneder, men ingen fra 4 måneder. Hvordan kan dette være og er der nogen der ved hvor man ellers kan købe den slags, for jeg er meget nysgerrig efter at prøve hvordan det virker.

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Barbamama

Jannie Thorup skriver:

Ja nu synes jeg snart jeg har ledt OVERALT og jeg kan ikke finde det nogle steder.

Der findes masser af forskellige slags vælling til børn fra 6 måneder, men ingen fra 4 måneder. Hvordan kan dette være og er der nogen der ved hvor man ellers kan købe den slags, for jeg er meget nysgerrig efter at prøve hvordan det virker.

Jannie

Nu er jeg ikke sikker men jeg tror måske jeg har set det i Super Best....

Anmeld

12. januar 2010

Klumpe-dumpe

Jannie Thorup skriver:

Jannie

Det er temmelig sikkert fordi, man først anbefalder vælling fra 6 mdr., at det er derfor der står det på det....

Anmeld

12. januar 2010

iln

Altså her køber jeg majs- og rismel og laver selv vælling på det + en skefuld frugtgrød i. Endvidere har min SP´er sagt at børnene godt må få det vælling de forskellige mærker laver fra 4 mdr. selvom der står 6 mdr. på. Dette står også i bogen Sundhedsstyrelsen har lavet.

Anmeld

12. januar 2010

Fenris

Jannie Thorup skriver:

Jannie

Hej

Jeg havde nøjagtig det samme problem som dig, og ledte og ledte men fandt til sidst ud af at det er fordi sundhedstyrelsen har lavet det om fra 4 mdr til 6 mdr på pakkerne....Men vi gav det altså alligevel fra 4 mdr af og det kan købes som brikker eller pulver i føtex og superbest

held og lykke med det

-Anita

Anmeld

13. januar 2010

Jannie Thorup

Tak for svar...

Det er også lige gået op for mig at anbefalingerne er lavet om, men det havde jeg ikke lige fået fat i. UPS.   Men så er det jo ihvertfald nok derfor jeg ikke kan finde noget.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.