Ihh en smule bekymret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

louise8723

Hej tøser

Jeg er idag 37+4 og har normalt en meget livlig bebs i maven. men igår var hans aktivitet ikke så stor.. men der var dog lidt..

Idag har jeg så kun mærket ham en gang, så er lidt bekymret for han plejer jo at være ret livlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Jane31

Hej Har hørt fra min jordemoder at det er vist ganske normalt at man ik mærker dem så meget i den sidste tid, altså du skal mærke den en smule. men det er vist noget med at de sover meget mere og pladsen er mere trang, så de ik bevæger sig så meget.

hilsen jane 35 + 4

Anmeld

12. januar 2010

CarinaSB

sådan nogle dage havde Noah os .. Fik afvide af min jm at det var helt normalt .. pladsen er jo ved at være lille

Anmeld

12. januar 2010

louise8723

Nå okay

tror os bare jeg ligger mere i det jo mere jeg tænker over det.. mzn blir jo helt skræmt

Anmeld

12. januar 2010

CarinaSB

sådan vil man altid have det .. jeg havde det på samme måde .. så ringede jeg til min jm .. hun tog mig ind med det samme .. og da hun havde mærket lidt kom der dælme liv ..

Anmeld

12. januar 2010

Ansemusen

Jeg ved at min veninde, som også er herinde indimellem (håber det er okay jeg skriver Rie), ikke mærkede sin dreng så meget til sidst og hendes jordemor sagde præcis det samme, nemlig at det skyldes den trange plads.
Men hvis du fortsætter med at være nervøs og måske en dag slet ikke mræker noget, så kan du altid ringe til fødegangen og komme ind og få kørt en strimmel for at se om hjertet slår som det skal!

Men jeg tror bestemt ikke du har noget at være nervøs for! 

Anmeld

12. januar 2010

noah3006

Min sidste graviditet kan jeg huske jeg fik det på samme måde. Jeg fik så afvide je  kunne prøve at drike et glas iskoldt vand (ja stakkels bebs) men det virkede, den begyndte at sparke igen og det var bare den fornemmele jeg lige skulle havde. Så ingen grund til bekymring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.