Er det mon lykkedes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Dorthe1986

Så har jeg lige været igennem min anden omgang med provera og pergotime... Og var så til skanning hvor der var en follikel på 19,5 mm og det ynes jeg var vildt eftersom de kun plejer at være omkring 8 mm... men lægen mente ikke den var stor nok? Ved i noget om det? Jeg har selvfølgelig taget chancen og gjort en del hjemmearbejde og nu har jeg bare haft det sygt underligt den sidste uges tid... især om aftenen har jeg en mærkelig fornemmelse i hele kroppen, smerter i underlivet og lænden... og en del kvalme... Jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at undrer mig for har ikke haft det sådan før... 

Tror i det kan være lykkedes alligevel? det er ca en uge siden jeg har haft ægløsning hvis den altså har været der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

oo

det lyder mærkeligt at lægen syntes den var lille, de skal være mellem 18-20 mm før de går i ægløsning, så jeg vil da mene at en på 19,5 er liiiige ved at gå i ægløsning

Jeg tror sagtens den kan være der hvornår kan du teste?

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Krydser fingre for jer...

Anmeld

12. januar 2010

MM1987

Spændende..håber den er der

og synes også 19,5 lyder som en rigtig fin størrelse...

Anmeld

12. januar 2010

FrkC

for jer

Håber den er der..

Anmeld

12. januar 2010

mullesmith2

lyder bare spændende at du har det sådan... jeg tror du er gravid  skriv lige når du har testet!

Anmeld

13. januar 2010

Dorthe1986

Mange tak for jeres svar  Jeg undersøgte også en del på nettet og fandt netop også frem til en størrelse på 18-20 mm så blev også forvirret over lægen

Håber at den som skrev at hun troede jeg var gravid har ret Jeg kan teste d. 20.-21. januar, så glæder mig til det har bevidst valgt at udskyde den næste behandling med provera og pergotime, da jeg ikke vil risikere noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.