Hejsa piger
ja så var jeg til mit 2. lægebesøg igår og hvor gik det bare godt....Manden kunne dog ikke komme med da han skulle starte på kursus så jeg valgte og "invitere" min mor med
da vi kom ind til lægen sad vi og snakkede lidt og skulle jo selvfølgelig have taget blodtryk som jeg fik af vide bare var perfekt
så kom turen til vejning og som jeg stod der på vægten, spurgte min læge om jeg spiste meget
øhh, nej det syntes jeg jo ikke selv jeg gør, nærmere som en fugl, da jeg ikke rigtigt føler meget sult
det viste sig så at guldklumpen i den grad har lært at tage af mors depoter og jeg siden min vejning til første lægebesøg kun har taget 1.7 kg på.... jeg troede simpelthen det var løgn, da jeg jo syntes jeg spiser lige lovligt meget chokolade og på ingen måde holder en fast diet.... jeg spiser hvad jeg har lyst til og når jeg vil... 
guldklumpen blev skønnet til og være en lille smugle størrere, men stadig inden for nomalen
Inden vi gik skulle mor og mormor også lige høre guldklumpens hjerte, og lægen ledte og ledte men kunne bare ikke finde den... jeg var nu ikke i panisk tilstand, da jeg inden besøget havde fuld fest i maven
da hun så havde prøvet i 5 min. og jeg var smurt ind i "slim" som jeg kalder det, måtte hun spørge hendes kollega om hun kunne hjælpe.... thi hi
en gammel gavet læge kom ind og hun lagde apperatet på maven og i første forsøg, der var "fut-toget".... mormor blev helt rørt og kunne se der kneb en lille tåre ud af øjenkrogen...
Efter lægebesøget var der dømt babyshopping i Babysam... jeg havde set i det nye katalog at den barnevogn jeg havde tænkt mig jeg skulle have ikke var der... hmm, tænkte jeg det kan jo være de ikke havde plads til alle modeller i kataloget... men jeg blev klogere, de viste sig at "vognen" var taget ud af produktion.... ØV ØV ØV!!! men med sød hjælp fra ekspedienten og et opkald til andre afdelinger, lykkes det hende og opstøve en på Fyn... YES YES YES, endda med 1000 kr. i nedsat pris... lasten er så at barnevognen skal hentes hjem med det samme da de ikke vil have en nedsat vare til og stå indtil jeg har født... men den klarer vi også....
så håber jeg bare den passer i bilen, da jeg ikke fik prøvet den af....
ellers fik vi lige fyret nogle ekstra penge af inden vi var ude af butikken... 
ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg ville bare lige dele min glæde over det hele med jer.....
en lykkelig kommende mor....Louise 24+6
Anmeld