Åhhh jeg er så glad for HF ordningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Igår fik jeg taget mig sammen til at skrive til min jm igen. Det føles grænseoverskridende, pga de sidste to gange og jeg havde det sådan, at jeg jo ikke rigtig havde 'ret' til at melde mig til jm igen. (ved godt at det er pjat!! og dumme følelser men altså - hormoner og det der!)

Men jeg fik bare en mail tilbage:

HVor er det bare dejligt at høre, jeg krydser naturligvis alt for at det er lykkens gang osv.

Hun skrev at vi kunne lytte hjerte fra uge 11 og hvis jeg var utryg kunne hun komme forbi ofte og lytte hjerte og mærke osv. Bare for at jeg kan føle mig tryg. 

Men jeg har besluttet at jeg vil have første besøg efter nf. Men så kort tid efter, at det kan lade sig gøre. Hun har ferie i februar også nemlig.

Men jeg blev bare så glad, at jeg var ved at tude - hvilket jeg stort set er hele tiden i øjeblikket hehe - over at blive taget sådan imod

Jeg er SÅ sindsygt glad for Region Sj. hjemmefødselsordning. Jeg føler mig så priviligeret at jeg kommer til at kende min JM rigtig godt og jeg bliver holdt i hånden og de gør alt for at jeg føler mig tryg hele vejen igen.

Alt skal bare gå godt denneher gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Lærke & Lucas

Hvor lyder det skønt, at du kan få sådan en service.
Og selvfølgelig går det godt denne gang, du får en skøn lille unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.