Hjælp / Råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

ayus

Jeg skriver fordi jeg ville høre jer andre om noget...

hvor længe gik der før I blev gravide til I stoppede med ppille??
-jeg er stoppet i sommers 2009 - men der er intet sket endnu
Det er så heller ikke sådan vi gør dét 24/7...

Meen øv øv... Jeg har været på ppille 4½ år... (( øv øv øv...

hva skal jeg gøre??

har I nogle råd?

taaak...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

LouiseNielsen

Hej med dig!

Når man bestemmer sig for at nu skal det være, så vil man bare gerne det går rigtig hurtig... Men som hovederegl siger man at når man stopper med p-piller kan der sagtens gå helt op til 1 år inden man bliver gravid. Men det er selvfølgelig meget forskellig fra pige til pige...

Måske du skal prøve at tænke over hvornår du har ægløsning, også have sex ud fra det. Jeg syntes ikke man som sådan skal planlægge sex, men for jer som nu er meget utålmodige vil det måske være en fordel....

Med min søn blev jeg gravid på p-piller, så da vi skulle igang med nr 2 sagde min læge til mig at hun troede det ville ske inden for meget kort tid, og ganske rigtig. Jeg stod med en positiv test efter 2 mdr...

Håber snart det lykkedes for jer... Jeg ønsker jer i hvert fald held og lykke!!

Kram

Anmeld

12. januar 2010

Liljesilas

Jeg tror en af de vigtigste ting er, at du ikke må gå og tænke på at blive gravid hele tiden, og især ikke under sex... Jeg ved godt det kan være svært.

Alt held og lykke

Anmeld

12. januar 2010

mullesmith2

Det er 3. måned vi prøver efter p pille stop. Så håber det sker denne gang, men der kan jo godt gå megt længere tid, det er der ingen der ved. Håber da snart du får to fine streger på testen  Det skal nok komme.

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Folk herinde har ventet i alt fra 2 uger til 7-8 år... Tålmodighed 

Kh

Rosa

Anmeld

12. januar 2010

lsvendsen

Ægløsningstests er en fremragende ting.. Vi havde prøvet 1/2 år da jeg begyndte at teste mig frem til ægløsning, og efter det lykkedes det i 2. forsøg...

Anmeld

12. januar 2010

ayus

LouiseLarsen --> Hehe, ja det er måske, men jeg tænker bare mere over det nu, hvor der er gået sååå langtid (synes jeg).
Ja, det er meget forskelligt fra pige til pige - ved jeg meen tænker da oz, hvornår det blir min tur Som du skriver, planlægger vi ikke sex efter æggeløsning - helst at det må komme som det skal af sig selv... uden test og æggeløsningstid. oki, det er gået hurtigt tillykke med det da
Mange tak for det og ja, nu må vi se...

Mayapigen --> Jaaa... det er nemmere sagt end gjort. Jeg prøver ikke at tænke på det - men svært... det er i underbevidstheden hele tiden Efter sez tænker jeg, gad vide om det holder stik nu.. det svært (
mange tak - tak tak det må gerne blive SNART!

Mullesmith2 --> jaaa jeg kender til din følelse meen tak, jeg håber oz snart der er 2 streger på - så man kan glæde sig over det ) hehe... pøj pøj til jer oz.

Rose --> ja... tålmodighed den er ikke så god )
MEEEN håber virkelig inderligt at det snart!!

Tak folkens...

Anmeld

12. januar 2010

ayus

Lsvendsen --> Seriøst??? Mon jeg sku prøve med sådan en æggeløsningstest`??... Hmm...  syns det svært...

Anmeld

12. januar 2010

baby2010

Måneden efter at jeg begyndte at dyrke motion, blev jeg gravid. Jeg brugte også ægløsningsteste - genialt koncept

Anmeld

12. januar 2010

ayus

Baby2010 --> Oki, jeg er begyndt i træningscenter her d. 04 jan 2010... Hmm mon det vil hjælpe på mig også??
- ægløsningstest puha har aldrig prøvet det  mon jeg kan finde ud af det???
Ej hvor fedt for dig... jeg vil oz gerne )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.