På fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

TbCp

Glæder mig så meget til at overraske Carsten. Har sagt at jeg har en lille overraskelse og at han ikke skal lægge møder efter kl. 12 på fredag. 
Han er vildt spændt og jeg har underspillet det lidt og sagt at jeg ikke håber han bliver skuffet fordi han forventer et eller andet stort

Glæder mig SÅ meget.

Mine forældre tager jo Liva fra fredag til lørdag. Evt. til søndag, min mor skal opereres imorgen (onsdag) og ville lige se hvordan hun havde det inden hun lovede at tage Liva hele weekenden.

Bliver SÅ lækkert  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

lion

Ja der må være langt til på fredag for dit vedkommen.

Jeg kan godt forstå du glæder dig.

Jeg tror din mand vil blive rigtig glad

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Glæder mig så meget til at overraske Carsten. Har sagt at jeg har en lille overraskelse og at han ikke skal lægge møder efter kl. 12 på fredag. 
Han er vildt spændt og jeg har underspillet det lidt og sagt at jeg ikke håber han bliver skuffet fordi han forventer et eller andet stort

Glæder mig SÅ meget.

Mine forældre tager jo Liva fra fredag til lørdag. Evt. til søndag, min mor skal opereres imorgen (onsdag) og ville lige se hvordan hun havde det inden hun lovede at tage Liva hele weekenden.

Bliver SÅ lækkert  

Iiiih jeg glæder mig jo også helt vildt på dine/jeres vejne nu thi hi. Det er bare vigtigt få noget kærestetid alene og også komme lidt væk hjemmefra

Nu ikke noget med at krølle for mange lagner på slottet, FNIS

Anmeld

12. januar 2010

anna-jonas

Glæder mig til at høre om dit stunt..............men mon ikke at Carsten bliver helt rundtosset. Jeg håber også snart at vi kan lave sådan noget kæreste-agtigt herhjemme, det trænger vi til.

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Iiiih jeg glæder mig jo også helt vildt på dine/jeres vejne nu thi hi. Det er bare vigtigt få noget kærestetid alene og også komme lidt væk hjemmefra

Nu ikke noget med at krølle for mange lagner på slottet, FNIS

Hvornår var det nu at i skulle afsted?

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hvornår var det nu at i skulle afsted?

Det skal vi her den 23.-24. januar

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Det skal vi her den 23.-24. januar

Ahhh så er det jo også her lige om lidt... skønt!

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Ahhh så er det jo også her lige om lidt... skønt!

Ja der er ikke så lang tid til mere - Glæææder mig  selvom jeg ikke har det godt med at være væk om natten fra Niklas Emil - Det er faktisk første gang jeg ikke sover i samme hus som ham, buhuuuu

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Ja der er ikke så lang tid til mere - Glæææder mig  selvom jeg ikke har det godt med at være væk om natten fra Niklas Emil - Det er faktisk første gang jeg ikke sover i samme hus som ham, buhuuuu

Det skal nok blive godt
Men kan sagtens forstå dig.

Men mon ikke i bare nyder at blive forkælet? Og så er det jo rart nok at have noget at glæde sig til når man skal hjem  

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Det skal nok blive godt
Men kan sagtens forstå dig.

Men mon ikke i bare nyder at blive forkælet? Og så er det jo rart nok at have noget at glæde sig til når man skal hjem  

Ja det ska nok gå - Han er jo en stor dreng  og jeg ved at mormor vil tage sig godt af ham... Bare mig der er lidt en pyllermor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.