Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Flot billede nummer to - er barnet i en pose eller hvad er det?
Flot billede nummer to - er barnet i en pose eller hvad er det?
Hun hænger i tyl - (finmasket)...hun hænger knapt 20cm over gulvet med 2 store puder under Min mand testede det dog flittigt inden Anna blev lagt i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
chriwi skriver: Hun hænger i tyl - (finmasket)...hun hænger knapt 20cm over gulvet med 2 store puder under Min mand testede det dog flittigt inden Anna blev lagt i.
Det var fandeme en inspiration der ville noget, men havde du sagt en pose havde jeg nok ikke turde
men tyl er da en fantastisk ide!
og ja - er sikker på det er blevet krydstjekket, det er jo ikke noget man bare lige gør med sit kæreste eje
her er nogle billeder af mine børn og min bonus søn.
billede 1, Isac
billede 2, Elian og Rasmus
billede 3, Rasmus
billede 4, Daniel (min bonus søn)
billede 5, Elian, Emma, Rasmus og Isac
Tjuhl skriver: altså lisbeth hvad dælen er det hun har på hovedet på det første billede??? det ligner en kæmpe hotdog eller en baguette eller noget i den retning....men hvorfor skulle din datter gå rundt med en kæmpe hotdog på hovedet
altså lisbeth hvad dælen er det hun har på hovedet på det første billede??? det ligner en kæmpe hotdog eller en baguette eller noget i den retning....men hvorfor skulle din datter gå rundt med en kæmpe hotdog på hovedet
Det er da en nytårshat :-)
Min kæreste havde købt disse til os (nok i selv samme butik, da vi også er ejere af et stk hotdog)
LauraLW skriver: Det er da en nytårshat :-) Min kæreste havde købt disse til os (nok i selv samme butik, da vi også er ejere af et stk hotdog)
ahaaa! så gav det alligevel...lidt...mening at hun havde en hotdog på hovedet
Hi hi og fnis. Det er en nytårshat som mormor havde købt til hende, og som nu er ynglingspåklædningen
Synes det var lidt sjovt, med lidt andet end tutte nutte billederne.
Hvor er det altså nogle skønne børn vi har herinde på Baby.dk..
Her er lige et par stykker af vores Guldklump
renata skriver: Hej, her er vores Freja, hun er 11 uger gammel nu :-)
Hej, her er vores Freja, hun er 11 uger gammel nu :-)
Ååårh suk, hvor er hun dog lækker!!
Her er mine to piger.Bianca på 2 år og Celina på 7 måneder.
Uhada jeg siger ikke nej tak til en chance for at vise charmebøffen
Liam er født 24 november, så han er jo lige om snart 2 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128