Gud hvor jeg elsker min datter
, men nogen gange er hun var SÅ sød eller sjov.
I gå rvar vi hjemme hos min mor, og jeg kiggede så på Cassandra for at se om hun lavede noget hun ikk måtte, og DET gjorde hun. Hun var gået i skuffen og havde taget sin mormors mentors. Da jeg kiggede på hende skyndte hun sig om bag stolen, men et STORT skyldig ansigt.
Men hun skulle jo lige kigge frem og se om mor stadigvæk kiggede på hende. Jeg prikkede til min mor så hun kunne se hende, for nej hvor var hun kær. Min mor skulle også bare kigge EN gang på hende og hun VIDSTE at hun havde noget i hånden hun ikk måtte. Så da Cassandra så mormor kiggede på hende om bag stolen igen, men hun skulle liiiige kigge frem igen.
Jacob synes det er snyd at min mor kan dette:
En dag hjemme hos min mor skulle Cassandra sove og hun VILLE bare ikk da JAcob gjorde det, og fordi min mor har været meget syg har hun behov for en morfar. Så hun gik ind for at sove med Cassandra i hendes lækre seng. Hun sagde så: "Cassandra op og læg dig til at sove." Gæt hvem der uden et pip lagde sig op i seng og til at sove, der havde Jacob kun brugt 30-45 min på at få hende til at sove. 
Eller jeg dette:
I går hos min mor lavede jeg aftensmad og min mors køkken er i stuen, så at sige. Der er ikk meget gulvplads, så helt ingen i køkknet når jeg laver mad. Men både Jacob og Cassandra var der så i går og jeg var ved at få pip, fordi jeg var hele tiden ved at gå ind i dem. Så jeg sagde til Jacob: "over og sæt dig ned" og han er jo snart 33 år så han forstod og satte sig over i en stol. Jeg siger så for 3 gang til Cassandra: "skrub over til far og SÆT dig ned. Jeg gik så over og åbnede køleskabet og kunne ikke se hende for lågen, min mor begyndte så at skraldgrine. Ja Cassandra havde hørt efter og SAT sig ned, men det var hun stod, altså lige for an komfuret og ret meget i vejen. 
Han kan nemlig ikk.
Anmeld