menstruation? allerede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Unalisa

det er nu 28 dage siden jeg har født min dejlige søn, den første uge blødte jeg normal. ugen efter var der noget brunlige. også var der en uge hvor der ikke var noget. her i aften er jeg så begyndt at bløde, sådan rigtig frisk blød. mon så det er mens. der er kommet??

jeg ammer, så troede der skulle gå lidt tid før den skulle kommer.

hvor lang tid gik der før du fik menstruation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Limya skriver:

det er nu 28 dage siden jeg har født min dejlige søn, den første uge blødte jeg normal. ugen efter var der noget brunlige. også var der en uge hvor der ikke var noget. her i aften er jeg så begyndt at bløde, sådan rigtig frisk blød. mon så det er mens. der er kommet??

jeg ammer, så troede der skulle gå lidt tid før den skulle kommer.

hvor lang tid gik der før du fik menstruation??

amning kan desværre ikke holde mens'en væk fra alle kvinder :s
Men ja, det kan godt være din mens der er begyndt igen..

Mit startede ca. 4 måneder efter, og det vare bare så øv. For jeg ammede bare fuldt ud. Men desværre holdte det ikke noget tilbage. Nu havde man da ellers lige glædet sig til lidt ektra 'tør' tid

Anmeld

11. januar 2010

Unalisa

Astrids-mor skriver:

amning kan desværre ikke holde mens'en væk fra alle kvinder :s
Men ja, det kan godt være din mens der er begyndt igen..

Mit startede ca. 4 måneder efter, og det vare bare så øv. For jeg ammede bare fuldt ud. Men desværre holdte det ikke noget tilbage. Nu havde man da ellers lige glædet sig til lidt ektra 'tør' tid

uha ja, den skulle have været væk lidt endnu! men sådan er det jo,, jeg blev lidt i tvivl om jeg var gået for hurtigt frem med træning osv. i dag startede jeg nemlig stepmaskinen!twist" mon det skulle have noget at sige???

Anmeld

11. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Limya skriver:

uha ja, den skulle have været væk lidt endnu! men sådan er det jo,, jeg blev lidt i tvivl om jeg var gået for hurtigt frem med træning osv. i dag startede jeg nemlig stepmaskinen!twist" mon det skulle have noget at sige???

Det hat ikke noget at sige med hensyn til mens'en.. Men der er noget med det trænning. Men er lige helt blank, der er jo et hvis antal uger/mdr man ikke må trænne, altså sådan virkelig for at komme i form, pga underlivet skal samle sig igen... Men er lige pt blank med hvordan det hænger sammen

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Æv hvor træls hvis det allerede er kommet.

Jeg var en af de heldige Fik mens 9 mdr. efter jeg havde født, det var kort tid efter at jeg stoppede med at amme. 

Anmeld

12. januar 2010

Christopher&Andreas

ja det kan godt passe min kom også normalt som før med samme cyklus (26 dage) det gjorde den også efter jeg havde født 1. barn har ammet dem begge og ammer stadigvæk

Anmeld

12. januar 2010

Muffinmus

ammede begge gange og fik det efter 6 uger og 8 uger

Anmeld

12. januar 2010

Unalisa

hmmm. hvad sker der lige
???
nu er den stoppet igen. så mon det ikke var mens. men noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.