de dumme piller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

LauraLW

som jeg er begyndt at glemme nærmest dagligt. Men må virkelig tage mig sammen!

Tager I stadig Gravitamin (eller lign) - de anbefaler at man tager dem før graviditet og de første 3 mdr, men jeg har taget dem (eller glemt at tage dem) efter de 3 mdr også. Nu er jeg så løbet tør, og ved ikke om jeg skal købe til de sidste to måneder, eler om jeg kan nøjes med alm multivitamin....

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

@spire

Jeg ville fortsætte med at tage gravitamin, da de indeholder den rette mængder tilskud man skal have som gravid generelt.. Jeg har selv været ude og købe en ny pakke for nylig og har kun 46 dage til termin..

@spire 33+3

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tager dem stadig... Fik at vide de er fine at tage også når man ammer, så det er umiddelbart min plan at fortsætte med dem efter fødslen også

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Jeg spiser en multivitaminpille hver dag

Anmeld

11. januar 2010

Lise

Jeg løb tør for gravitamin for en uge siden... skal altså også have købt nogle nye vitaminer. Men det bliver bare en almindelig multivitamin, og ikke gravitamin..

Anmeld

11. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

LauraLW skriver:

som jeg er begyndt at glemme nærmest dagligt. Men må virkelig tage mig sammen!

Tager I stadig Gravitamin (eller lign) - de anbefaler at man tager dem før graviditet og de første 3 mdr, men jeg har taget dem (eller glemt at tage dem) efter de 3 mdr også. Nu er jeg så løbet tør, og ved ikke om jeg skal købe til de sidste to måneder, eler om jeg kan nøjes med alm multivitamin....

Laura

Jeg fik dem anbefaldet. og fik dem også købt. Tror jeg fik taget 3 så tog jeg ikk dem mere, så nu har jeg en næsten hel ny pakke til at stå.. Men jeg har altså fået en sund og rask datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.