hjælp hjælp hjælp :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

mini86

Ved ikke om den høre til her inde... men prøver lige alligevel..!

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide..

Mit mens sluttede for omkring en uge siden, og nu er jeg begyndt at have lette smerter i underlivet... lige omkring æggestokkene. Vi har haft sex hver dag siden min mens sluttede og self også inden, og jeg ved man kan have sit mens mens man er gravid, men både ÆG-test og Gravid-test viser negativ...

Tænker om man kan have smerter omkring æggeløsnings perioden? Eller om de tester måske bare viser forkert??

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Enayia

Jeg var hurtigt klar over da jeg var gravid denne gang, også før jeg tog en test, jeg følte mig også lidt "øm" og ellers så kan jeg ikke forklare det, men følte bare det var der, kan ikke helt forklare hvorfor.

Naturen kan være lunefuld, så jeg ville ikke udelukke det.

Min første test var negativ, men det skal dog siges at jeg senere så den var i stykker og stregen sad langt næsten inde over kanten og var næsten helt utydelig.

ÆL test kender jeg ikke, så der kan jeg ikke råde.

ps: jeg har ladet mig fortælle man bliver nemmere gravid hvis man er rigtig tændt *grin*  Men om det så passer er jo en anden sag hehe

Prøv at tage en g test om morgenen, hvis den er negativ og du stadig er mistænksom så tag en til om en lille uges tid

Held og lykke

Anmeld

11. januar 2010

BOBS

mange kvinder har smerter omkring ægløsning.. men det kan da også være der  er bid

Anmeld

11. januar 2010

Sofiedk

Hvis din mens sluttede for en uge siden er det jo NU du har ægløsning og det kan ofte føles som om man er ved at få sin mens eller er gravid, men kan endda få ømme bryster og kvalme, så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig ind i soveværelset og springe på manden for jeg tror helt sikkert du har ÆL nu

Anmeld

11. januar 2010

mini86

Sofiekdk skriver:

Hvis din mens sluttede for en uge siden er det jo NU du har ægløsning og det kan ofte føles som om man er ved at få sin mens eller er gravid, men kan endda få ømme bryster og kvalme, så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig ind i soveværelset og springe på manden for jeg tror helt sikkert du har ÆL nu

hæhh er allerede i soveværelset! Og nu daffer jeg i bad og så river jeg lige manden rundt

Og så håber vi på det bedste for nøøøøj hvor det føles somom jeg skal til at have mit mens igen... Og havde kvalme i morges og lidt i eftermiddags....

Tak for hjælpen piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.