vitaminer fra 1 år ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.905 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

BOBS

min lille datter har fået jern dråber alt efter indtag af mme og d vitamin tilskud som de skal...nu bliver hun snart et år, og så er den potte ude...men men men så har jeg læst mig til at man evt. kan give dem en tyggetablet (multivitamin)..men hvad gør i ??

Hun får en alsidig nærende kost, og jeg tror på mest at give den vej. Men måske det er godt med et tilskud især her i vinterhalvåret.???..Jeg er blevet stor tilhænger af bio-strath som hun vil blive ved at få.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

saxa

Prøver også at give min datter en så sund og varieret kost som jeg nu kan. Men derfor får hun nu en tyggevitamin, og har fået det (næsten) hver dag, siden hun var et år..

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

mine børn starter også med tygge vitaminer når de bliver et år. jeg har prøvet flere forskellige, men de vender altid tilbage til livol multi med jordbær smag det er favoritten her

Anmeld

11. januar 2010

saxa

nutche skriver:

mine børn starter også med tygge vitaminer når de bliver et år. jeg har prøvet flere forskellige, men de vender altid tilbage til livol multi med jordbær smag det er favoritten her

Samme her.. Og de stinker bare sådan

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

saxi skriver:

Samme her.. Og de stinker bare sådan

så sku du prøve dem med lime og cola...eller dem med appelsin....puha de lugter endnu værre og smager frygteligt

Anmeld

11. januar 2010

saxa

nutche skriver:

så sku du prøve dem med lime og cola...eller dem med appelsin....puha de lugter endnu værre og smager frygteligt

Hehe.. Nej tak - mon ikke jeg kan leve med lugten af dem her så.. Desuden eeelsker min datter dem, og tror det er slik hun får.. Så tør slet ikke at skifte

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

saxi skriver:

Hehe.. Nej tak - mon ikke jeg kan leve med lugten af dem her så.. Desuden eeelsker min datter dem, og tror det er slik hun får.. Så tør slet ikke at skifte

tror det er en god ide

jeg mente at det var tid til et skift....hvilket gør at jeg nu må spise mig igennem et par glas børnevitaminer med forskellig smag

Anmeld

11. januar 2010

Ni-ko-li-ne

kan de godt tygge dem selvom de ikke har kindtænder?

Anmeld

11. januar 2010

BOBS

ka-ri-na skriver:

kan de godt tygge dem selvom de ikke har kindtænder?

har hørt man skal starte med at knuse dem eller dele dem lidt over i små stykker???

tak for jeres svar ...tror jeg sætter en klemme på næsen og begiver mig ud i livol multi jordbær

Anmeld

11. januar 2010

saxa

BOBS skriver:

har hørt man skal starte med at knuse dem eller dele dem lidt over i små stykker???

tak for jeres svar ...tror jeg sætter en klemme på næsen og begiver mig ud i livol multi jordbær

Vi startede også med at knuse den helt og putte på en ske med youghurt..

HUSK klemmen til næsen Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.