nogen der kender denne hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

www.navnebaby.dk

Synes de har nogle ret fine ting, men det kan være svært at se på billeder, og kvaliteten er jo umulig at afgøre!

Nogen med erfaringer?

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

SaNiNa

kender den ikke, men jeg har brugt www.babybroderi.dk rigtig meget og der er rigtig god service

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Kender ikke siden personlig, men min bedste venindes søster har købt sutter, men det er muligt det var på noget som hed navnesutten.dk

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

kender den ikke, men jeg har brugt www.babybroderi.dk rigtig meget og der er rigtig god service

tak søde.. den kigger jeg lige på

Anmeld

11. januar 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

www.navnebaby.dk

Synes de har nogle ret fine ting, men det kan være svært at se på billeder, og kvaliteten er jo umulig at afgøre!

Nogen med erfaringer?

knus Caroline

så dem faktisk på et loppemarked, de havde rigtig rigtig fine ting. tror det er i orden derfra  sys da det var så fint at jeg snubbede et visitkort

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Malene84 skriver:

så dem faktisk på et loppemarked, de havde rigtig rigtig fine ting. tror det er i orden derfra  sys da det var så fint at jeg snubbede et visitkort

så lige at de har sutte-bordkort som man kan bruge til dåben! synes jeg var en ret sød idé

Anmeld

11. januar 2010

MORJESPERSEN

Caroline86 skriver:

www.navnebaby.dk

Nogen med erfaringer?

knus Caroline

Kender den ikke, men hold da op de har nogle pæne ting.. jeg vil helt sikkeret ind og købe nogle smækker

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

MORJESPERSEN skriver:

Kender den ikke, men hold da op de har nogle pæne ting.. jeg vil helt sikkeret ind og købe nogle smækker

ja, jeg synes også de har nogle rigtig fine ting...

Men er jo altid rart hvis nogen kender dem, så man kan få anbefalinger

Anmeld

11. januar 2010

CarinaSB

jeg har købt derfra og kvaliteten var bare super 

Anmeld

11. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

mht sutter køber jeg kun derinde. Super go kvalitet og utrolig go betjening. Så brug endelig den side, kan kun varmt anbefale den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.