Jobsøning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

hc=k

Nu sidder jeg og kigger efter job og hold da op det er egentlig ikke sådan lige til. Jeg har ikke arbejdet i snart 4 år og ja helt ærligt så var det meget nemmere dengang.

Jeg leder og leder, men jeg kan bare ikke finde noget som er passende til mig og hvis jeg så endelig gør så ligger det bare aaaaaalt for langt væk fra hvor jeg bor.

PUHA jeg synes det er svært, men PUHA hvor jeg bare glæder mig til at jeg forhåbentlig snart får et job så jeg kan kommer videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Vingummien

Kender det alt for godt, har siddet og søgt job indtil december og puha endten så er det rigtig langt væk eller også er der bare intet der interessere en eller man kan.

Jeg valgte så at starte udd her til januar da jeg havde siddet der i 6 mdr og intet var sket, orkede det bare ikke.

Jeg har heller ikke lavet noget i 4 år ca, blev syg i 2006 og sygemeldt, så kom graviditeten barsel osv og nu skal jeg så igan. Nøj det bliver hårdt tror jeg.

Anmeld

11. januar 2010

hc=k

Jeg har bare taget den udd som jeg ville have så hvis jeg startede på noget helt andet ville det være spild af tid.

Jeg er sikker på at jeg nok skal finde et eller andet, men lige hvor og hvornår ved jeg ikke... Hold kæft hvor er det frustrende

Anmeld

11. januar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Jeg har bare taget den udd som jeg ville have så hvis jeg startede på noget helt andet ville det være spild af tid.

Jeg er sikker på at jeg nok skal finde et eller andet, men lige hvor og hvornår ved jeg ikke... Hold kæft hvor er det frustrende

Ja så er det spild af tid, men jeg stoppede på den sidste udd pga sygdom så har ingen, så for mig var det en god ide selvom jeg hellere vil arbejde.

for at du snart finder noget

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Jeg synes godt nok det er svært især nu hvor man har fået barn arbejds tiderne skal passe ind det må ikke være for langt væk det skal være et sted hvor det er lige til med det offentlige transport puha jeg har søgt i nogen måneder nu, min barsel slutter idag jeg har stadig ikke fundet noget. Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind jeg har ALDRIG været arbejdsløs ikke engang en enkelt dag jeg har altid vidst hvad jeg havet og ville, og så ændre det hele sig nå man bliver gravid puu jeg synes det er hård og jeg længdes efter at komme igang igen. Jeg dur ikke til at være hjemme så længe nu hvor Lucas er i DP.

Anmeld

12. januar 2010

hc=k

DianaMoar skriver:

Jeg synes godt nok det er svært især nu hvor man har fået barn arbejds tiderne skal passe ind det må ikke være for langt væk det skal være et sted hvor det er lige til med det offentlige transport puha jeg har søgt i nogen måneder nu, min barsel slutter idag jeg har stadig ikke fundet noget. Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind jeg har ALDRIG været arbejdsløs ikke engang en enkelt dag jeg har altid vidst hvad jeg havet og ville, og så ændre det hele sig nå man bliver gravid puu jeg synes det er hård og jeg længdes efter at komme igang igen. Jeg dur ikke til at være hjemme så længe nu hvor Lucas er i DP.

Jeg kan bare så godt følge dig. Ja det er fandme hårdt og det er skide svært at finde noget der passer og ja faktisk næsten umuligt med krisen. De eneste job jeg kan finde er som Butikschef eller sådan noget sindsygt noget og ja helt ærligt er jeg nok ikke lige klar til det lige nu, måske om nogle år, men ikke lige nu...

Min barsel slutter 16 feb og jeg har ikke engang fået dp plads til Kristopher endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.