nogen fra USA der kan hjælpe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

LRJ

Znuzke skriver:

Ahhh - nu er jeg ikke skrap til  det der, men jeg vil bestemt mene at en amerikansk hjemmeside hverken opkræver dansk told eller moms.

Jeg ved ikke hvad det koster, men jeg købte selv cremer i England - og havde ikke lige nærlæst adressen og set at det rent faktisk var Jersey, og da fik jeg en ekstra regning fra Posten (som står for opkrævningen) på 299 - og jeg havde købt for ca. 600. Totalt snydt - og dét var ikke en god forretning.

Prøv at tjekke skat.dk eller postdanmark.dk

Okay prøver jeg tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Millepus

Det lyder lidt dyrt synes jeg. + du skal nok regne med at den bliver taget i tolden, hvis den bliver sendt fra en virksomhed.

HVisdu du ikke har bestilt endnu kan du tjekke www.usps.com (det amerikanske postvaesen) for priser. Og hvis det kan betale sig kan godt sende det til mig, saa vil jeg nok sende det videre. Jeg har foer sendt ting med et lille brev, saa I tilfaelde af at det bliver taget i tolden ser det ud til at vaere billigere eller brugt.

Men du kan bare give besked saa skal jeg nok give dig min adresse.

Camilla

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Znuzke skriver:

Ahhh - nu er jeg ikke skrap til  det der, men jeg vil bestemt mene at en amerikansk hjemmeside hverken opkræver dansk told eller moms.

Jeg ved ikke hvad det koster, men jeg købte selv cremer i England - og havde ikke lige nærlæst adressen og set at det rent faktisk var Jersey, og da fik jeg en ekstra regning fra Posten (som står for opkrævningen) på 299 - og jeg havde købt for ca. 600. Totalt snydt - og dét var ikke en god forretning.

Prøv at tjekke skat.dk eller postdanmark.dk

Det forstår jeg altså ikke? Da England er indenfor Europa så betaler man altså ikke told. Derimod kan du risikere at skulle betale VAT, men det er pålagt prisen du ser når du handler via nettet i England. 

Nu er det jo ligegyldigt da Lone skulle have den hjem fra USA.

Men jeg har altså købt parfumer osv. i UK meget :-) billigere og nemmere, især hvis man ved hvilken parfume man gerne vil have, så er det jo bare et par tryk.

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Lone H. skriver:

Jeg Har fundet den helt perfekte babyuro, med Hello kitty, De problemer der er, er så at Jeg ikk kan finde ud af på deres onlineshop at få den sendt  til danmark, Og den danske hello kitty shop vil ikk hente den hjem til mig

Er der nogen af jer der bor der over der ved hvordan jeg kan få den sendt til danmark?

Nu ved jeg ikke om du har bestilt den, men umiddelbart når jeg lige kigger lidt rundt på nettet kan man altså få den billigere end du har fundet. Du kan se mit eksempel her: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2010

ekzunz

Zette skriver:

Det forstår jeg altså ikke? Da England er indenfor Europa så betaler man altså ikke told. Derimod kan du risikere at skulle betale VAT, men det er pålagt prisen du ser når du handler via nettet i England. 

Nu er det jo ligegyldigt da Lone skulle have den hjem fra USA.

Men jeg har altså købt parfumer osv. i UK meget :-) billigere og nemmere, især hvis man ved hvilken parfume man gerne vil have, så er det jo bare et par tryk.

Jeps du har ret - men firmaet jeg handlede med lå på Jersey, en af kanaløerne - og de har særstatus i forhold til told og moms - så lad være med at købe hos feelunique.com  - det er dyyyyyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.