Årh jeg er så bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Sofia24

Hej Piger!

Min NF-scanning er på onsdag (d. 13) og nu kommer det hele bare rigtig tæt på!

Nogle af Jer ved at jeg havde en meget træls NF-scanning i august hvor vi fik at vide den lille var død. I 12. uge.

Jeg havde ingen tegn på at noget var galt overhovedet. Det har jeg heller ikke nu... Jeg drømmer dårligt om det om natten og græder om dagen. Det er ikke til at holde ud!

Ville bare lige ud med det, Knus en meget nervøs Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

RandiRomkugle

Hejsa

jeg har selv været det der igennem med at de så bare ikke kunne finde hjertet... at der ingenting var,selvom man har gået og snakket til maven osv. det er så frygteligt at opleve!

MEN det er meget sjældent det ske for den samme kvinde 2 gange i træk. jeg har kun oplevet det den ene gang (snart 7 år sien) og der har ikke været mere.

jeg kan helt sikkert godt orstå du er skidenervøs,men det skal nok gå,er sikker på alt er som det skal være denneher gang.

Kram

Anmeld

11. januar 2010

RandiRomkugle

ps

da jeg var gravid med den store (1 år efter det skete) fortalte jeg lægen hvordan jeg havde det og hvor bange jeg var,så han sagde at jeg altid kunne komme om og blive lyttet på efter uge 12,og indtil da ville han sende mig til ekstracanninger så jeg ikke var mega bange konstant. det hjalp mi en del. for havde virkelig traumer.

min mave blev til den skønneste dreng.

kan du ikke spørge din læge om du har mulighed for at blive beroliget på en eller anden måde ind imellem?

mange gange held og lykke

Anmeld

11. januar 2010

CS

Kan sagtens følge dig, skal selv til NF på onsdag og glæder mig og er samtidig så nervøs!! 

Ønsker det bedste for jer 

Anmeld

11. januar 2010

Sofia24

RandiRomkugle skriver:

ps

da jeg var gravid med den store (1 år efter det skete) fortalte jeg lægen hvordan jeg havde det og hvor bange jeg var,så han sagde at jeg altid kunne komme om og blive lyttet på efter uge 12,og indtil da ville han sende mig til ekstracanninger så jeg ikke var mega bange konstant. det hjalp mi en del. for havde virkelig traumer.

min mave blev til den skønneste dreng.

kan du ikke spørge din læge om du har mulighed for at blive beroliget på en eller anden måde ind imellem?

mange gange held og lykke

Dejligt at hører at det kan gå godt efter sådan en tur...

Det er bare SÅ hårdt at gå og vente på om man får sit livs største ønske opfyldt, eller om man igen skal skuffes noget så grusomt!

Tak for din historie

Kram Sofia

Anmeld

11. januar 2010

Sofia24

ChristinaS skriver:

Kan sagtens følge dig, skal selv til NF på onsdag og glæder mig og er samtidig så nervøs!! 

Ønsker det bedste for jer 

Vi må håbe det går godt for os begge  

Tak for støtten! Knus Sofia

Anmeld

11. januar 2010

lululupo

Det skal nok gå, der er vist nærmest ingen chance for at det sker 2 gange i træk, jeg prøvede det sidste år, men venter mig nu i uge 19...

Anmeld

11. januar 2010

CS

Sofia24 skriver:

Vi må håbe det går godt for os begge  

Tak for støtten! Knus Sofia

Jeps Sofia og tak

Knus og mange tanker

Chrisitna

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår dig SÅ godt...

Jeg håber virkelig at alting er OK og du kan ånde lettet op. Men jeg har det sikkert selv ligesådan når jeg nærmer mig...

Glæder mig til at høre at alt er ok på onsdag.

Anmeld

11. januar 2010

NLME<3

tusind gange held og lykke. Kan godt forstå du er nervøs, men der er helt sikkert ikke noget, alt er som det skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.