Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Mira0911

Velkommen til Baby.dk

Håber du bliver rigtig glad for at være her.. Fantastisk side..

Jeg har en datter på 11 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Valle81

RandiRomkugle skriver:

Hejsa.

Jeg har netop oprettet mig herinde. Jeg kan ikke finde noget debatemne hvor man skal præsentere sig,så nu gør jeg det her?!?

jeg er blevet lidt nysgerrig efter jeg har snakket med en bruger herindefra,og den babyside jeg er på ligenu er noget skidt

Jeg hedder Randi,er 25,og mor til 2 børn. Bastian på 5 år og Max på 8 mdr.

jaa jeg ved ik lige,det er vel bare at gå ind og blande sig i debatterne,men havde lige brug for at præsentere mig først.

jeg tegner meget når jeg ikke lige har barsel,se evt min hjemmeside (står i min profil) men dog er det meget lang tid siden jeg sidst har opdateret den.

min elskede computer er til reperation,så jeg er ligenu på en låne maskine,derfor ingenbillede endnu.

Mnage kram Fra Randi

Hejsa:0)

Der var du:0)

Jamen jeg hedder Christina, jeg er 28 lige om hjørnet 29 år:0)

Jeg har en datter, Asta Emilie som bliver 6 år den 14/02-2010. Jeg bor sammen med Kenny, min skønne kæreste. Han har den dejligste dreng Sebastian som om et par dage bliver 4 år:0) Ham er vi så heldige at have på lang weekend hver 14. dag:0)

Vi bor sammen i Viborg, og venter vores førte fælles barn, en dreng, som skal hedde Anton:0) har termin 15/03-2010:0)

Kærligst fra Christina 

Anmeld

12. januar 2010

mariamiss6

RandiRomkugle skriver:

Hejsa.

Jeg har netop oprettet mig herinde. Jeg kan ikke finde noget debatemne hvor man skal præsentere sig,så nu gør jeg det her?!?

jeg er blevet lidt nysgerrig efter jeg har snakket med en bruger herindefra,og den babyside jeg er på ligenu er noget skidt

Jeg hedder Randi,er 25,og mor til 2 børn. Bastian på 5 år og Max på 8 mdr.

jaa jeg ved ik lige,det er vel bare at gå ind og blande sig i debatterne,men havde lige brug for at præsentere mig først.

jeg tegner meget når jeg ikke lige har barsel,se evt min hjemmeside (står i min profil) men dog er det meget lang tid siden jeg sidst har opdateret den.

min elskede computer er til reperation,så jeg er ligenu på en låne maskine,derfor ingenbillede endnu.

Mnage kram Fra Randi

Hej Randi, så så jeg lige at du også havde præsenteret dig.... Du bliver rigtig glad for denne her side, det er jeg sikker på.... Her er rigtig mange tænkere, og kreative sjæle, som dig selv

Og nu ved jeg jo så at lillen, som ikke er helt lille, hedder Max

Nåh men jeg er maria (-miss6 fra libero ) 26 år og mor til Bastian på 2½ og Felix på lige 1 år.
Jeg bad for "nyligt" deres far flytte, men vi er ret gode venner, og har et ualmindeligt godt samarbejde om ungerne.... (hvordan går det egentlig med det hele hos dig?)

Anmeld

12. januar 2010

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Hej Randi, så så jeg lige at du også havde præsenteret dig.... Du bliver rigtig glad for denne her side, det er jeg sikker på.... Her er rigtig mange tænkere, og kreative sjæle, som dig selv

Og nu ved jeg jo så at lillen, som ikke er helt lille, hedder Max

Nåh men jeg er maria (-miss6 fra libero ) 26 år og mor til Bastian på 2½ og Felix på lige 1 år.
Jeg bad for "nyligt" deres far flytte, men vi er ret gode venner, og har et ualmindeligt godt samarbejde om ungerne.... (hvordan går det egentlig med det hele hos dig?)

Okay okay okay, jeg loooover at fra nu af skal jeg nok huske at læse profilerne inden jeg stiller 1000 spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.