Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Englebisse

Hej Allesammen!

Tror måske jeg er gravid, men jeg tog en graviditetstest igår hvor jeg var gået 1 dag over tid, og den viste negativ.

Jeg har stadig ikke fået min menstuation, men har en masse murren som om jeg skal til at have min menstruation. Nu er jeg gået 2 dage over tid.

Mit spørgsmål er om andre har prøvet noget lignende og var  alligevel var gravide og hvornår kunne I så teste for positv test?

Krydser lidt fingere for jeg er gravid, men vil heller ikke håber for meget så vi går hen og bliver skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

lykke kürstein

Hejsa

Du kan sagtens være gravid, for testen måler et homon. Og det kan være at du ikke har udviklet nok homon endnu. Men på 48 timer fordobles homon tallet. Så du må prøve igen de næste dage.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

11. januar 2010

CS

Ja jeg troede jeg skulle have min mensturation - havde de samme symtomer, var uoplagt, træt og havde smerter... testede positiv efter 3 dage over tid og det var bestemt ikke planlagt.

men ønsker dig pøj pøj

Anmeld

11. januar 2010

Englebisse

lyee skriver:

Hejsa

Du kan sagtens være gravid, for testen måler et homon. Og det kan være at du ikke har udviklet nok homon endnu. Men på 48 timer fordobles homon tallet. Så du må prøve igen de næste dage.

Jeg krydser fingre for dig

Tak for dig svar. Jeg må lige være tålmodig lidt endnu

Anmeld

11. januar 2010

Englebisse

ChristinaS skriver:

Ja jeg troede jeg skulle have min mensturation - havde de samme symtomer, var uoplagt, træt og havde smerter... testede positiv efter 3 dage over tid og det var bestemt ikke planlagt.

men ønsker dig pøj pøj

Tak for dit svar. Ja jeg må vente tålmodigt endnu  Vores er heller ikke helt planlagt, men tanken om graviditet igen er nu dejligt alligevel. Sidst jeg var gravid kunne jeg nemlig teste positiv dagen efter udbleven menstruation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.