forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

herlin

Jeg forstår slet ikke min krop lige nu? Jeg stoppede med piller i okt og har derefter haft en cyklus på 24 dage nov og 28 dage dec og i fredags begyndte jeg at få noget brunligt blod på dag 23. MEN så i morges efter at have haft brunligt udflåd hele weekenden, havde jeg pludeselig en positiv g-test. (kunne også ses i strækt arm Nogen der har prøvet noget ligende? og er jeg mon gravid?

Hilsen Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

lykke kürstein

Hej tillykke

Jeg læste om det i et gravid blad igår, det er helt normalt. Blodet kommer fra livmoderens slimhinde fordi ægget sætter sig fast.

Kæmpe tillykke

Anmeld

12. januar 2010

herlin

Jeg ringede til min læge her til morgen fordi jeg gerne ville høre hvad grunden til det brune/gamle blod var og fordi jeg er bekymret for om det er en abort der er igang. (Jeg havde en missed abotion sidst jeg var gravid) Hun sagde bare at jeg skulle ringe igen om en uge...øv. Er skuffet over hun ikke tog mig alvorligt! Jeg ved godt det er meget tidligt og intet er sikkert endnu, men havde virkelig brug for at snakke om det, så nu triller tårene mens jeg læsser af på alle jer derude, og følelserne oghomonerne kører på højtryk.   sikke en morgen!

Anmeld

12. januar 2010

oo

jeg er tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH og her får vi altid at vide at brunt blod skal man ikke være forskrækket over, fordi det er gammelt blod, fx rester fra sidste menstruation der så bliver skyllet ud ved graviditetens begyndelse. Frisk blod i relativt store mængder skal man til gengæld reagerer på

Jeg er sikker på den er der og at du ikke skal være bekymret...men din læge er da en klaphat at hun ikke lige forsøger at berolige dig lidt bedre, eller i det mindste forklare dig, at hvis du ER ved at abortere, så kan de ikke gøre noget på dette tidlige stadie.

Er det brundlige udflåd stoppet eller hvordan?

nåhja og selvfølgelig TILLYKKE!!

Anmeld

12. januar 2010

mullesmith2

Vil også lige sige tillykke med den positive test  og jeg tror heller ikke du skal være spor nervøs for den smule brunt udflåd, det er ganske normalt. Ønsker alt det bedste herfra. kram

Anmeld

12. januar 2010

Sofiedk

Tillykke med din fine graviditet, jeg har også hørt rigtig mange fortælle at det forekommer med brunligt udflåd og det er ganske normalt så jeg tror godt du indtil videre kan glæde dig over en positiv test

Anmeld

12. januar 2010

herlin

Tak Allesammen.

Det brune udflåd/blod er stoppet og humøret er steget et par grader  Så nu   jeg fingre for at alt kommer til at gå som det skal.

Det er utroligt som tanker og følelser kan slå en helt ud af kurs, når man nu ønsker en graviditet så meget.

Held og Lykke til alle med projekt baby

Anmeld

12. januar 2010

Ansemusen

herlin skriver:

Jeg ringede til min læge her til morgen fordi jeg gerne ville høre hvad grunden til det brune/gamle blod var og fordi jeg er bekymret for om det er en abort der er igang. (Jeg havde en missed abotion sidst jeg var gravid) Hun sagde bare at jeg skulle ringe igen om en uge...øv. Er skuffet over hun ikke tog mig alvorligt! Jeg ved godt det er meget tidligt og intet er sikkert endnu, men havde virkelig brug for at snakke om det, så nu triller tårene mens jeg læsser af på alle jer derude, og følelserne oghomonerne kører på højtryk.   sikke en morgen!

Jeg oplevede præcis det samme, at jeg skulle håbe at fostret blev derinde, men ellers ikke noget. Tror det er fordi man intet kan gøre så tidligt alligevel og de ved at det ofte går galt (men husk at det alleroftest går godt og at det er de færreste der aborterer flere gange!).

Jeg havde selv brunligt udflåd (altså en smule blod) og troede at nu kom min mens og jeg var rigtig nedtrykt. Men den kom bare ikke og jeg var gravid og er nu 22+6
Jeg er sikker på at du ER gravid, men kan selvfølgelig intet sige om hvordan det videre går. Men tror da bestemt at det er ægget som har sat sig fast!

Held og lykke med graviditeten  og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.