Spørgsmål vedrørende mmf og sugar paste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

luckas-mor

ja, det er nok et dumt spørgsmål.. men jeg ku så godt tænke mig at lave en kage med sådanne noget sys det ser såå godt ud og rigtig lækkert,, men (nu kommer det dumme sprgsmål)

hvilken slags kage ligger man det over??

en alm lagkage eller kan man også gøre det på en schokolade kage??

natascha 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Heidi.

tasse skriver:

ja, det er nok et dumt spørgsmål.. men jeg ku så godt tænke mig at lave en kage med sådanne noget sys det ser såå godt ud og rigtig lækkert,, men (nu kommer det dumme sprgsmål)

hvilken slags kage ligger man det over??

en alm lagkage eller kan man også gøre det på en schokolade kage??

natascha 35+0

Hej..

Igen spørgsmål er dumme her Ja du kan både lægge det over en lagkage og en alm chokoladekage. Det vigtige er bare at du huske at smører kagen op med smørcreme inden du lægger mmf eller sugarpaste over..

Kh Heidi

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

Heidi. skriver:

Hej..

Igen spørgsmål er dumme her Ja du kan både lægge det over en lagkage og en alm chokoladekage. Det vigtige er bare at du huske at smører kagen op med smørcreme inden du lægger mmf eller sugarpaste over..

Kh Heidi

jeg følte bar det var et dumt spørgsmål

nå men så må jeg lii finde en opskrift på smørcreme...

ska man så bar smøre den øverst?

Anmeld

11. januar 2010

Heidi.

tasse skriver:

jeg følte bar det var et dumt spørgsmål

nå men så må jeg lii finde en opskrift på smørcreme...

ska man så bar smøre den øverst?

Der er opskrifter på smørcreme herinde..

Det skal smøres hele vejen omkring kagen.. Prøv engang og kig i den tråd der hedder trin for trin, der kan du se hvordan du skal gøre.

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Heidi. skriver:

Hej..

Kh Heidi

Nu spørger jeg også lige

Når jeg har lavet kagerne har jeg altid haft bund imellem lagene (ja selvfølgelig) men også udenpå.... altså ligesom en skal af lagkagebund, og så har jeg så smurt smørcreme eller lign. derpå. Men kan man lave kagerne uden den ekstra skal på...

Hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

11. januar 2010

Heidi.

TbCp skriver:

Nu spørger jeg også lige

Når jeg har lavet kagerne har jeg altid haft bund imellem lagene (ja selvfølgelig) men også udenpå.... altså ligesom en skal af lagkagebund, og så har jeg så smurt smørcreme eller lign. derpå. Men kan man lave kagerne uden den ekstra skal på...

Jeg ved godt hvad du mener Det behøver man ikke, jeg har aldrig haft sådan en "kant" af bund hele vejen rundt.. Men der sker jo ikke noget ved det

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

TbCp skriver:

Nu spørger jeg også lige

lige netop det tænkte jeg også lige på

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Heidi. skriver:

Jeg ved godt hvad du mener Det behøver man ikke, jeg har aldrig haft sådan en "kant" af bund hele vejen rundt.. Men der sker jo ikke noget ved det

VAr bare bange for om fyldet ville klaske ud når den kommer ud af formen, der har den ekstra skal jo holdt på fyldet. Men ind imellem bliver kagen abre lidt for kompakt når den ekstra skal er der. 
Nå det må prøves næste gang... tak for svar  

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

rigtig dejligt har fundet opskriften øjs blir nødt til a prøve inden længe

Anmeld

11. januar 2010

Heidi.

TbCp skriver:

VAr bare bange for om fyldet ville klaske ud når den kommer ud af formen, der har den ekstra skal jo holdt på fyldet. Men ind imellem bliver kagen abre lidt for kompakt når den ekstra skal er der. 
Nå det må prøves næste gang... tak for svar  

Selvtak Jeg har ikke haft problemer med det, men når jeg laver fyld er det heller ikke noget der løber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.