Lidt spild af tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

lion

Jeg sidder og tænker på at jeg lidt har spildt min tid i dag, og jeg lidt er glad for jeg er sygemeldt og ikk har skulle ha fri fra arbejdet.

Jeg skulle til jm i dag kl. 14.40 de ringede så og spurgte om jeg ville komme 1 time før, det er jo helt ok med mig, når jeg er sygemeldt.

Jeg er hjemme hos min mor og fra jeg tog fra hende til jeg var hos hende igen var der gået 1 time.

Det var lige før jeg kom, så og gik igen. Hun tog blodtryk, spurgte til min vægt og mærkede maven og jeg gik igen.  Jeg ved godt at nogen har brug for at se deres jm og at de har spørgsmål til hende.

Min jm nævnte at jeg ikk skulle spise for usundt og tage på, selvom jeg endtil nu har tabt mig 8 kilo, og jeg har 5 uger tilbage. Hun kom også og sagde jeg ikke skulle blive utålmodig nu hvor jeg gik hjemme. Jo jeg er utålmodig men ikk så meget som sidst. Hun har ikk set Cassandra men synes 12 kilo og 17 mdr var meget, men ingen andre har sagt noget om det, og jeg synes ikk hun er tyk. måske lidt runde kinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Vingummien

lion skriver:

Jeg sidder og tænker på at jeg lidt har spildt min tid i dag, og jeg lidt er glad for jeg er sygemeldt og ikk har skulle ha fri fra arbejdet.

Jeg skulle til jm i dag kl. 14.40 de ringede så og spurgte om jeg ville komme 1 time før, det er jo helt ok med mig, når jeg er sygemeldt.

Jeg er hjemme hos min mor og fra jeg tog fra hende til jeg var hos hende igen var der gået 1 time.

Det var lige før jeg kom, så og gik igen. Hun tog blodtryk, spurgte til min vægt og mærkede maven og jeg gik igen.  Jeg ved godt at nogen har brug for at se deres jm og at de har spørgsmål til hende.

Min jm nævnte at jeg ikk skulle spise for usundt og tage på, selvom jeg endtil nu har tabt mig 8 kilo, og jeg har 5 uger tilbage. Hun kom også og sagde jeg ikke skulle blive utålmodig nu hvor jeg gik hjemme. Jo jeg er utålmodig men ikk så meget som sidst. Hun har ikk set Cassandra men synes 12 kilo og 17 mdr var meget, men ingen andre har sagt noget om det, og jeg synes ikk hun er tyk. måske lidt runde kinder

12 kg er sgu da ikke meget, tror altså tit de der dejlige kinder hun render rundt med nemt kan snyde folk. Hun er i hvert fald ikke tyk, hun er meget normal.

Os mange der tror Emil er en stor dreng når de bare ser ham sidde i klapvognen og de kun ser hans store grød hoved

Hun lyder som en lidt snerpet jm efter det du skriver der. Utålmodig ja undskyld men der er man sgu da uanset om man går hjemme eller ej.

Tror grunden til hun kommentere din vægt er for at være sikker du stadig holder dig i gang efter du ikke skal arbejde mere

Anmeld

11. januar 2010

anna-jonas

Sikke et strålende eksempel på en JM, der slet ikke er engageret...........hun har nok ikke engang bidt mærke i at du faktisk har tabt dig. Bli'r sgu' lidt harm, over sådan en madamme, der sidder der og dømmer. Og lidt ked af det, på dine vegne Helene................det var jo ikke det du havde brug for at høre............du havde jo brug for at høre, at du er sej, at du har tabt dig...............

Nå, men så siger jeg det..............DU ER SEJ, HELENE..........KEEP UP THE GOOD SPIRIT!!!

Anmeld

12. januar 2010

Karo

lion skriver:

Casandra vejer ikke for meget.

Små børn skal da være lidt buttede og jeg kan ærligt ikke se problemet. Vi har fået at vide at Marcus ligger i bunden af kurven og han vejer 10 kg og er vel omkring en 80 cm høj og samme alder som Cassandre.

Hun virker bestemt ikke som den skarpeste kniv i skuffen din jm, når hun ikke engang har bidt mærke til at du har tabt dig Jeg må ærligt indrømme at når jeg er til jm tager det heller ikke ret lang tid. Det er ikke fordi hun ikke er dygtig eller ikke gør sit arbejde godt nok, men nu hvor man har prøvet det hele en gang før så har man ikke så mange spørgsmål og så er besøget hurtigt overstået.

Anmeld

12. januar 2010

lion

Karo skriver:

Casandra vejer ikke for meget.

Små børn skal da være lidt buttede og jeg kan ærligt ikke se problemet. Vi har fået at vide at Marcus ligger i bunden af kurven og han vejer 10 kg og er vel omkring en 80 cm høj og samme alder som Cassandre.

Hun virker bestemt ikke som den skarpeste kniv i skuffen din jm, når hun ikke engang har bidt mærke til at du har tabt dig Jeg må ærligt indrømme at når jeg er til jm tager det heller ikke ret lang tid. Det er ikke fordi hun ikke er dygtig eller ikke gør sit arbejde godt nok, men nu hvor man har prøvet det hele en gang før så har man ikke så mange spørgsmål og så er besøget hurtigt overstået.

Nej det værste var squ at hun havde set jeg havde tabt mig......

Jeg ved godt Cassandra ikk er rund, men noget mærkeligt at sige som JM.

Ja vi har jo prøvet det før. Men jeg har hende jeg så i dag som jm, men jeg bliver delt med en anden så at sige, og det er den anden jeg har set hele vejen igennem. Hun er rigtig sød og venlig og hos hende føler jeg ikk at jeg bare kommer for at gå igen og det er selvom det tager ca samme tid.

Ja Linda som den søde Jm hedder, er bare super og opmærksom. Vi har jo haft Cassandra med et par gange og Cassandra var med gange før og lige efter jeg blev sygemeldt og Linda lagde mærke til at Cassandra var blevet lidt mere rolig efter hendes mor nu var mere hjemme og havde det bedre.

Hende den sure jm, ja hun synes lidt at jeg ikk burde være sygemeldt men hun så mig så hellere ikk da jeg havde det værst. Hendes kommentar var som mange andres, det er jo beværligt, trættende og hårdt at være gravid og mor. JA det ved jeg SQU godt, men det skal squ ikk være så hårdt at jeg går neden om og hjem af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.