Ejj altså :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Tvilling

Hej Piger

Mit indlæg bliver nok et af de længere..

Jeg skulle idag på sygehuset da egen læge ville have mig tilset at lægen dernede, og en afklaring på hvad smerter det var jeg har.

I går aftes fik jeg hjertebanken, glædede mig HELT vildt, da egen læge havde sagt jeg skulle scannes idag og tænk tænk hvis nu de kunne se køn allerede i dag. Så natten er gået med at vende og dreje migm kroppen har kløet. Sådan en møj nat. Fald dog i søvn kl 7 i morges og fik lige 2 timer. Da jeg kom på sygehuset ventede jeg ikke mindre end 40 min, da lægen var forsinket. Han var lidt små stresset øv øv tænkte jeg. Vi fik en god snak og jeg lagde mig så han kunne undersøge mig.

Bækkenløsning og en meget øm livmoder. Godt så tænkte jeg. Så scannede han, jeg sagde hvis du kan se køn må du meget gerne sladre. Så sagde han jamen du venter en fin lille pige. Det røg ud af mig øh hvad gør jeg??. Sagde havde en fornemmelse af at det var en dreng, så siger han ej vent lige lidt. Han scannede videre, navlestrengen lå lige foran alle herlighederne. Han sagde hvis jeg scanner indvendig kan vi få mere sikkerhed. Det gør du bare så..Og han startede. Ej det er vidst en dreng siger han så, du har ret. hmm. Så siger han det der tror jeg bliver til en pung, det der bliver vidst til penis. Men det der kunne altså godt være begyndende skamlæber. Jamen altså... Han siger så jeg 90 % sikker på det er en dreng.

Men den bette trives og boltre sig, hele moderkage ligger fortil så der går 1 mdr endnu før jeg kommer til at mærke liv hver dag.  Og udviklingen ser fin ud. Han ville ikke foretage mere, da jeg skal til MD næste torsdag og sagde der kunne jeg nok få de sidste 10 %.

Nattesøvnen lidt spildt, ingen kønsbestemmelse idag alligevel. Men den har det godt. SÅ dejligt. Så er køn lige godt. Sagde til min mand den har godt nok en stor fod, så siger han det er jo også mit barn...

Hvad tror I piger udfra scanningen idag. Ville I komme med bud.?? Dreng eller Pige?

K Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

lulle1985

hejsa

sikke en dag hva? det er godt nok spændende men jeg tror nu nok jeg vil gå efter lægen anvisninger, selv han dog også lød lidt forviret... det kan jo være du får det af vide næste torsdag....

det dejligste er dog den lille har det som den skal...

knus Louise 24+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.