Før-første-lægebesøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så har jeg været til lægen for første gang idag. Men det er jo ikke mit første-graviditetsbesøg, for det kommer først 8+1, hvor man kan tage blodprøven til double testen og det.

Men pga vores historie, skulle jeg jo så derop og vi skulle skrive henvisning til scanning og alt det der. Tom tog med, fordi han var bekymret over om han ville respektere vores ønsker. - det er jo fordi vi har skiftet læge og alt det der. Heldigvis så forstår han fuldstændig at det er vigtigt for os hurtigt at føle os trygge...

Så nu er henvisningen blevet skrevet og jeg bliver indkaldt til 1. scanning ca i midten af uge 9 eltså 8+3/4 stykker... også til nf 11+2.

Mmm. NU skal tiden bare gå!! Idag - resten af dagen holder jeg omsorgsdag for mig selv. Det trænger jeg til også håber jeg at jeg har det ok med 4 dage i træk på arbejdet...

Men 6+0 og jeg begynder allerede at være oppustet syntes jeg... Så det går da fremad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Bavianis

Hej Zafir

Hvad har I været igennem siden disse scanninger - hvis jeg altså må spørge...

Knus Susanne

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Hej Zafir

Hvad har I været igennem siden disse scanninger - hvis jeg altså må spørge...

Knus Susanne

hej susanne.

Vi mistede en efter nf, hvor vi fandt ud af at den var syg og jeg fødte den i 15. uge.

Og i aug. havde jeg en sa...

Så de sidste 2 gange har det ikke været så sjovt. Vi håber på det bedste denne gang...

Anmeld

11. januar 2010

Bavianis

Det lyder ikke så rart. Jeg håber at I nu har døjet med jeres del af statistikken (den dårlige del af den!), og Idun nu skal være storesøster. Jeg er ikke mere end et par uger længere end dig, og det er første gang, så vi må holde øje med hinanden:-)

Krydsede fingre fra mig.

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Det lyder ikke så rart. Jeg håber at I nu har døjet med jeres del af statistikken (den dårlige del af den!), og Idun nu skal være storesøster. Jeg er ikke mere end et par uger længere end dig, og det er første gang, så vi må holde øje med hinanden:-)

Krydsede fingre fra mig.

Lige præcis. jeg holder mig også til statestikken

Jeg HAR været nr 1000 - tjæk...

Og jeg HAR været nr. 5 tjæk...

Så ikke mere statestik til mig!!...

Anmeld

11. januar 2010

tb

hej zafir

jeg har læst din historie om Spunken og jeg vil bare sige stort tillykke med den gode nyhed nu  krydser alt hvad jeg kan for at det hele går godt denne gang!! Dejligt at du kommer i tidlig scanning os.. Det giver en lidt mere ro, synes jeg.. var selv i scanning i uge 7 os..

Men endnu engang kæmpe tillykke!!

Tina

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Jeg er så glad på jeres vegne Og denne gang er det alvor! Glæder mig til at læse om din tur ind i graviditetens forunderlige univers

Rosa

25+1

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

tb skriver:

hej zafir

jeg har læst din historie om Spunken og jeg vil bare sige stort tillykke med den gode nyhed nu  krydser alt hvad jeg kan for at det hele går godt denne gang!! Dejligt at du kommer i tidlig scanning os.. Det giver en lidt mere ro, synes jeg.. var selv i scanning i uge 7 os..

Men endnu engang kæmpe tillykke!!

Tina

Problemet med 'for tidlig' scanning, for mit vedkommende, er at jeg er blevet lidt overtroisk. Sidste gang var vi jo til det man kalder tryghedsscanning agtig... det var i uge 7... Og det var om torsdagen. Så startede jeg jo med at bløde om mandagen og lørdagen efter aborterede jeg jo....

Så derfor vil jeg OVER det tidspunkt og først til terminsscanning i uge 9, så jeg er ovre den tid og kan få et mere præcist terminsscanning, så vi kan få den mest præcise tidspunkt for tidlig nf

Og tak for tillykke

Anmeld

11. januar 2010

tb

Zafir skriver:

Problemet med 'for tidlig' scanning, for mit vedkommende, er at jeg er blevet lidt overtroisk. Sidste gang var vi jo til det man kalder tryghedsscanning agtig... det var i uge 7... Og det var om torsdagen. Så startede jeg jo med at bløde om mandagen og lørdagen efter aborterede jeg jo....

Så derfor vil jeg OVER det tidspunkt og først til terminsscanning i uge 9, så jeg er ovre den tid og kan få et mere præcist terminsscanning, så vi kan få den mest præcise tidspunkt for tidlig nf

Og tak for tillykke

jeg pletblødte os efter scanning i uge 7.. gik selvfølgelig helt i panik.. men fik at vide at det var meget normalt efter en tidlig scanning.. men hvor må det gøre ondt at det går så galt som i jeres tilfælde..

glæder mig til at følge din graviditet denne gang  det må være jeres tur nu, så jeres pige kan blive storesøster

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Zafir skriver:

hej susanne.

Vi mistede en efter nf, hvor vi fandt ud af at den var syg og jeg fødte den i 15. uge.

Og i aug. havde jeg en sa...

Så de sidste 2 gange har det ikke været så sjovt. Vi håber på det bedste denne gang...

Hvad forkortelsen SA ? et eller andet abort? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.