Er denne ÆL-test positiv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Swerg

Hej piger.

Har i plads til en ny herinde ? Jeg er ny nemmerlig

Jeg har lige fået nogen ÆL-Teste ind ad døren idag, som jeg havde bestilt.. Og jeg skulle da lige prøve for sjov at tage en ÆL-test .. Men er lidt i tvivl om den er positiv eller hvad ?

Det er første gang jeg prøver sådan en test. Kan i hjælpe mig ?

-lige hilsner fra Søs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Swerg

Er der ikke bare ÉN som nok vil svare ??

Anmeld

11. januar 2010

Sofiedk

Jeg vil da meget gerne svare dig, men jeg ved ikke om jeg kan hjælpe meget, da jeg aldrig selv har fået en positiv ÆL test endnu. Man siger at teststregen skal være lige så eller kraftigere farve en kontrolstregen for at den er positiv, men hvilken en af dine er kontrolstregen?

Anmeld

11. januar 2010

Swerg

Orv Tak

Teststregen er den til venstre Jeg kan nemlig heller ikke helt finde ud af det

Anmeld

11. januar 2010

MTS

Først så vil jeg bare lige sige velkommen til

Jeg har lidt svært ved at se på billederne hvor kraftig den røde streg er.  Når jeg prøvede de tests så fik jeg aldrig en test streg der var lige så rød som kontrol stregen. Men det lykkedes for os alligevel og nu skal vi ha en lille bebs til sommer.

Anmeld

11. januar 2010

Swerg

Malin skriver:

Først så vil jeg bare lige sige velkommen til

Jeg har lidt svært ved at se på billederne hvor kraftig den røde streg er.  Når jeg prøvede de tests så fik jeg aldrig en test streg der var lige så rød som kontrol stregen. Men det lykkedes for os alligevel og nu skal vi ha en lille bebs til sommer.

Tak for din velkomst Og tillykke med graviditeten :-)

Ja de er meget utydelige på billederne, men jeg mener at de er lige tydelige når jeg står og kigger på dem Jeg kan vel kun håbe på det bedste  De er lidt forvirrende når man ikke har prøvet dem før

Anmeld

11. januar 2010

FrkC

Heej

Jeg vil bare lige sige hej og velkommen til  Jeg kan desværre ik svare på dit spørgsmål, da jeg ik aner det  

Hvor længe har i prøvet at blive gravide??

Camilla som oss prøver

Anmeld

11. januar 2010

Trine_H

Hejsa,

Jeg vil mene at den er positiv.

Jeg tog selv en ÆL-test i sommers, som så nogenlunde ud som din gør... Og jeg blev gravid, og har termin om mindre end 3 mdr.

Held og lykke

Anmeld

11. januar 2010

Swerg

Trine_H skriver:

Hejsa,

Jeg vil mene at den er positiv.

Jeg tog selv en ÆL-test i sommers, som så nogenlunde ud som din gør... Og jeg blev gravid, og har termin om mindre end 3 mdr.

Held og lykke

Uhha ! Så er der jo håb forude ! Tillykke med det hele, og tusinde tak for dit svar !

Anmeld

11. januar 2010

Swerg

Tandfeen i forklædning skriver:

Heej

Jeg vil bare lige sige hej og velkommen til  Jeg kan desværre ik svare på dit spørgsmål, da jeg ik aner det  

Hvor længe har i prøvet at blive gravide??

Camilla som oss prøver

Hej Camilla ! Tak skal du ha'

Vi har kun været igang i snart 4 uger ! Jeg smed p-pillerne for 4 uger siden, derfor undre det mig med denne åbenbart positive test

Men så er det da bare at komme igang ?  Hehehe..

Hvor lang tid har I prøvet ?

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.