8+4 - og spændinger i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Bavianis

Hej med Jer

Jeg var til scanning i uge 7+4 hvor alt så fint ud. Nu har jeg dog ret kraftige spændninger i underlivet, og de har varet siden igår. De niver og jager når jeg strækker mig og når jeg er på toilettet. Har været på toilettet og tjekke for blod hver time, da jeg har blødt før, men der er ingenting.

Er der nogen af Jer der har prøvet det?

Knus fra Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

smokin

Bavianis skriver:

Hej med Jer

Jeg var til scanning i uge 7+4 hvor alt så fint ud. Nu har jeg dog ret kraftige spændninger i underlivet, og de har varet siden igår. De niver og jager når jeg strækker mig og når jeg er på toilettet. Har været på toilettet og tjekke for blod hver time, da jeg har blødt før, men der er ingenting.

Knus fra Susanne

Din livmoder udvider sig jo, så det er ganske normalt. 

- Det kan kun blive værre ;-) 

Anmeld

11. januar 2010

Valle81

Bavianis skriver:

Hej med Jer

Knus fra Susanne

Hejsa,

Ja det er helt normalt. Ligamentsmerter hedder de.

Dette er min 2. graviditet og denne gang var det meget værre end første gang. Det var slemt ind til omkring uge 10 og så kom det kraftigt igen omkring uge 20. Det kunne gøre så ondt, at jeg ikke kunne rejse mig fra en stol, seng eller vende mig i sengen om natten...

Det er gode og sunde tegn på at alt funger som det skal:0)

Christina

31+0

Anmeld

11. januar 2010

Bavianis

I er simpelthen de største snuskebasser! Tusind tak - jeg vil bevæge mig ud af min baby-døds-angst igen! 

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Bavianis skriver:

I er simpelthen de største snuskebasser! Tusind tak - jeg vil bevæge mig ud af min baby-døds-angst igen! 

Bare rolig - det er ikke sidste gang du bliver hylet ud af den.

Graviditet gør noget mærkeligt ved ens hjerne  Men så er det godt der findes et sted som dette hvor man kan spørge til råds. 

Knus

Zette, med den sparkende baby i maven 18+5

Anmeld

11. januar 2010

Bavianis

Ja lige præcis:-)

Man tænker bare at menestrations-lignende smerter ikke er så godt ifm graviditet, men det er da rigtigt, jeg har da hørt om ligamentsmerter før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.