hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

SHERO

Jeg har pt en veninde boende her, fordi hun er blevet smidt ud af hendes daværende kæreste. Hun er nu blevet smittet med noget influenza lign. noget af hendes eks som hun besøgte i torsdags. Jeg er lidt nervøs for at blive smittet, ikke fordi jeg er bange for influenza, men fordi jeg helst gerne vil være frisk og godt udhvilet når fødslen går i gang når som helst.

Ved ikke helt om jeg skal bede hende tage hjem til hendes forældre indtil hun er rask eller jeg har født. Jeg bor godt nok alene, og kommer til at være alene til min mor kommer (fra skive til århus) når fødslen går i gang...

Hvad ville i gøre?

Tullen85 41+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Mira0911

Tullen85 skriver:

Jeg har pt en veninde boende her, fordi hun er blevet smidt ud af hendes daværende kæreste. Hun er nu blevet smittet med noget influenza lign. noget af hendes eks som hun besøgte i torsdags. Jeg er lidt nervøs for at blive smittet, ikke fordi jeg er bange for influenza, men fordi jeg helst gerne vil være frisk og godt udhvilet når fødslen går i gang når som helst.

Ved ikke helt om jeg skal bede hende tage hjem til hendes forældre indtil hun er rask eller jeg har født. Jeg bor godt nok alene, og kommer til at være alene til min mor kommer (fra skive til århus) når fødslen går i gang...

Hvad ville i gøre?

Tullen85 41+1

Hejsa...

Den er svær synes jeg...

Du kunne måske sige til hende, at du føler jeg ikke helt tilpas med at hun ligger syg hos dig, og at du kan føde hvornår som helst og ikke vil til at være syg op til fødslen...

Om hun så vil være sød og tage hjem til sine forældre mens det står på, og for at holde dig udenfor "sygdoms" luften...

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes fanmer den er svær. Som udgangspunkt er det dig der bor dig og dig der skal føde og derfor skal du få det præcis som du vil have det og hvis du ikke har det godt med at hun er der og er syg, så er det jo sådan.

Derudover er der vidst noget med at gravide og specielt i sidste trimester har et kanon emunforsvar, så de kan modstå den slags ting. Så med mindre du snaver hende eller spiser med samme gaffel eller noget, så burde du da ikke blive smittet?... mmm..

Men føl efter i maven og selvfølgelig skal du have det godt op til din fødsel ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.