Kan jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

betski

Hold op nogle fine kager I får lavet jer? Er det meget svært, og tager det lang tid? Kræver det specielle køkkenredskaber? Jeg er total grøn på området, men vil meget gerne overraske min datter med en fin kage på hendes fødselsdag. Gode råd til, hvad jeg som total nybegynder kan lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske skal du skrive til Mariamiss og få det der kagehæfte Hun har samlet alle de ting som vi har skrevet gennem tiden.

Man kan sagtens bruge almindelige køkkenredskaber, men pas på hehe For når man bliver bidt af det, så vil man gerne have andre fede ting, som man liiiige kan noget ekstra med

jeg ville helt klart anbefale dig lige at lave en prøve kage, så det ikke gælder den dag du laver din første

Ellers så go fornøjelse...!

Anmeld

11. januar 2010

Anasmor

Hold op nogle fine kager I får lavet jer? Er det meget svært, og tager det lang tid?  Ja, det tager tid, og i starten kan det være lidt tricky

Kræver det specielle køkkenredskaber? Egentlig ikke.. det kommer an på hvad du vil lave... af pynt kan du lave roser... kugler der er trykket flade og samlet sammen, 5-7 stk pr rose, men det mere avanceret koster udstyret

Jeg er total grøn på området, men vil meget gerne overraske min datter med en fin kage på hendes fødselsdag. Gode råd til, hvad jeg som total nybegynder kan lave?

Jeg ville starte med en lagkage og evt sætte et print på ( http://www.fotokage.dk/ ) for at komme godt igang... ellers læs bare tips og tricks herinde og kig i galleriet, så du får nogle ideer om hvad du kan lide og gerne vil begive dig ud i ...

Kh Stinna

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anasmor skriver:

Hold op nogle fine kager I får lavet jer? Er det meget svært, og tager det lang tid?  Ja, det tager tid, og i starten kan det være lidt tricky

Kræver det specielle køkkenredskaber? Egentlig ikke.. det kommer an på hvad du vil lave... af pynt kan du lave roser... kugler der er trykket flade og samlet sammen, 5-7 stk pr rose, men det mere avanceret koster udstyret

Jeg er total grøn på området, men vil meget gerne overraske min datter med en fin kage på hendes fødselsdag. Gode råd til, hvad jeg som total nybegynder kan lave?

Jeg ville starte med en lagkage og evt sætte et print på ( http://www.fotokage.dk/ ) for at komme godt igang... ellers læs bare tips og tricks herinde og kig i galleriet, så du får nogle ideer om hvad du kan lide og gerne vil begive dig ud i ...

Kh Stinna

Jeg startede da bare med en kagerulle Og en kniv... Og en udstikker...

Det behøver jo ikke at være et totalt udstyrsstykke... - helt sikkert hvis man bliver bidt af det og får lyst til at gå videre, men i starten skal man jo lige lære de enkelte ting at kende

Anmeld

11. januar 2010

Anasmor

Kan kun holde med Zafir...start op og se om det er noget for dig, men med et sukkerprint og nogle hjemmelavede roser så har du en flot startkage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.