er det fortidlig at kunne mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.215 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

anneR

hey

hvor tidligt kan man mærkeliv?

jeg er 10+5 og føler allerede jeg kan mærke boblerne, især hvis jeg ligger ned og slapper af. lidt mærkeligt for er det ikke lidt tidligt.

Da jeg ventede min søn kunne jeg først mærke liv da jeg var ca omkring uge 16.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Mira0911

anneR skriver:

hey

hvor tidligt kan man mærkeliv?

jeg er 10+5 og føler allerede jeg kan mærke boblerne, især hvis jeg ligger ned og slapper af. lidt mærkeligt for er det ikke lidt tidligt.

Da jeg ventede min søn kunne jeg først mærke liv da jeg var ca omkring uge 16.

Tror ikke du tager fejl... Men hæng mig ikke op på det... Anden gang man er gravid, mærker man som regelt liv tidligere, end første gang...

Anmeld

11. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes ikke det lyder så tidligt igen, når det er 2.gang.

I min første graviditet mærkede jeg også først liv omkring uge 17-18 stykker, men denne gang har jeg kunne mærke liv siden uge 9-10 stykke :-)

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes det lyder til at være meget tidligt at mærke liv... For at være helt ærlig, så har jeg jo siddet med en lille i hånden der var 14 uger, da den blev født og ja - den lignede en rigtig lille baby, men man vil IKKE kunne mærke den, fordi den har alt for få kræfter sådan en lille størrelse...

Jeg vil sige at det er luft i maven eller bobler i fostervandet eller noget i den stil, man kan mærke tidligt og forveksler...

Anmeld

11. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg mærkede liv 1. gang, da jeg var i uge 16 og 2. gang, da jeg var i uge 12 (faktisk til NF-scanningen). Så ja, jeg mener godt, at det kan være liv, at du har mærket

Anmeld

11. januar 2010

Liljesilas

Jeg har stadig svært ved at sige 100% at jeg har mærket liv! Men de bobler jeg mærker, begyndte i uge 10-12 ca. og derfor er jeg i tvivl om det kan passe, at det er liv jeg mærker  Men min jordmoder sagde, at det sagtens kunne være babyen allerede - så det bilder jeg mig ind

Anmeld

11. januar 2010

anneR

mayapigen skriver:

Jeg har stadig svært ved at sige 100% at jeg har mærket liv! Men de bobler jeg mærker, begyndte i uge 10-12 ca. og derfor er jeg i tvivl om det kan passe, at det er liv jeg mærker  Men min jordmoder sagde, at det sagtens kunne være babyen allerede - så det bilder jeg mig ind

jeg er også ved at ha overbevist mig selv om at, det kan kun være babyen, det er lidt en hyggelig tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.