Hej,
Jeg er 31+6 idag, og ville ikke orke en storbyferie nu - heller ikke i en by hvor jeg havde været før. Men selvfølgelig kan det da lade sig gøre 
Jeg var i Rom for en måned siden på kærestetur. Det var dejligt at være afsted, og vi kender begge Rom i forvejen, så vi havde heller ikke planer om at marchere byen tynd for at kigge på seværdigheder. Men pheeew, altså, mine fødder smertede om aftenen, og vi tullede rundt i sneglefart. Har dog også haft en smule smertefuld graviditet denne gang, og jeg var glad for at vi kun var afsted fredag til søndag. MEN altså, vi havde stadig en god tur, og det var dejligt kun at have fokus på OS inden vi skal være forældre igen snart.
Jeg synes umiddelbart at i skal planlægge at tage turen, men hav med i tankerne at det hele måske skal gå langsommere end i er vant til, at du kan have diverse sære smerter pga en efterhånden stor baby i maven, og at du måske skal tisse tyve gange på en dag. OG HUSK GODE FLADE SKO 
Måske du bare er en af de slags gravide der ikke oplever komplikationer, og så er graviditet jo ikke nogen hindring for sådan en tur. Jeg ville dog, på trods af at jeg hader at betale for den slags, sørge for at have en afbestillingsforsikring, just in case...
Lise
Anmeld