uhh jeg blev bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Barbamama

Carla er jo kommet ind på sit eget værelse og sove og så i nat ved 2.30-tiden vågnede jeg ved at hun SKREG meget højt og græd som om hun havde slået sig. Jeg FLØJ op af sengen og LØB ind på hendes værelse og tændte lyset. Hun lå bare med lukkede øjne og græd helt vildt. Jeg tog hende op og kunne næsten ikke trøste hende. Mit hjerte bankede helt vildt for jeg var blevet så forskrækket. Jeg sagde bare shh shh og såå.... såå... mens jeg vuggede hende i mine arme. Der gik lang tid før hun holdt op med at græde. Så lagde jeg hende i vores seng og nussede hende i søvn. Men uhh der gik lang tid før jeg sov igen. Mit adrenalin-niveau var på sit højeste. har så små børn mareridt???? Har I andre oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Dictes mor

tror du, at hun kan have drømt noget eller er det tænderne der driller?

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Majastina skriver:

tror du, at hun kan have drømt noget eller er det tænderne der driller?

jeg tror ikke det er hendes tænder for den hun har gumlet på er kommet op og hun virkede heller ikke som om det var det. Men ja det har måske været en drøm. Hun har bare ikke lige vågnet på den måde før.

Anmeld

11. januar 2010

Karo

Det er helt almindeligt. Marcus gjorde det også i en periode og som forældre bliver man bare så ulykkelig

Om det er tænder der driller eller om hun har marreridt kan jeg ikke sige. Men en ting er sikkert det er bare ikke sjovt når en lille pus er SÅ ulykkelig.

Anmeld

11. januar 2010

anna-jonas

Det er helt normalt, at de små vågner og er dybt ulykkelige...........hun er jo i en alder hvor hun kan opleve separationsangst.............også om natten. Du gjorde det helt rigtige.

Herhjemme har vi flyttet Anna's seng ind i vores soveværelse, fordi hun har så voldsomme mareridt, og tit vågner og er ulykkelig.

Knus Mette

Anmeld

11. januar 2010

lion

Ja det er meget normalt. Min datter på 17 mdr gør det også om natten gerne en gang hver nat.

Jeg tro det er dårlige drømme nogen gange.

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Okay... Ja det er vel også fordi hun bliver mere og mere bevidst og derfor kan synes ting er uhyggelige.... Men uh det var ikke sjovt...

Tak Mette det var sødt sagt. Jeg kunne slet ikke bære at skulle lægge hende alene inde på hendes værelse hvis det var fordi hun var bange. Min lille skat altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.