Eksamen i morgen og jeg er så nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Sujan

Ihhh... Har min allersidste eksamen i morgen og er så nervøs. Har kuldegysninger, hedeture og kvalme.... Jeg vil ikke. Er så dårlig til mundtlig eksamen. Er 1 ½ år siden jeg sidst har været til eksamen så er slet ikke inde i det mere. puha.... Derudover er jeg den første der skal op så ved slet ikke hvad jeg skal forvente. Jeg har prøvet at forberede mig så godt jeg kan, men emnet er meget bredt og jeg har derfor svært ved at huske det hele (er ikke en af de heldige med klæbe hjerne som bare skal læse noget en gang så hænger det fast, de personer hader jeg lige nu, for jeg vil også være sådan)

Nå trængte bare til at komme af med lidt. Kryds fingre for mig i morgen kl. 8.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Barbamama

puha jeg kender det godt. Sig din fremlæggelse højt flere gang i træk for dig selv mens du går rundt i stuen. Det hjalp mig sidst jeg skulle til eksamen og jeg kunne det nærmest udenad til sidst. Det hjælper lidt på nervøsiteten synes jeg. Held og lykke

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du skal nok klare det fint søde!

Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan...

Tag en dåb indånding inden du går ind, vær selvsikker og se lærer og censor i øjnene! Hvis du bliver nervøs i løbet af eksaminationen så sæt tempoet ned, og træk vejret.. Sikker på at det kommer til at gå fremragende!

Knus

Anmeld

11. januar 2010

Sujan

Tak for jeres støtte... Er også fordi jeg ikke har prøvet denne slags eksamen før. Vi har kun 5 min til fremlæggelse (ingen problem det kan jeg) og så bare alm. eksamen. Ingen forberedelses tid... Ingen opgave vi skal forsvare. Så skal bare kunne alt.... Glæder mig til det er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.