f#@*k!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Milka

nøj jeg er ved at blive sindssyyyyg!!! i nat, fra ca. 23-3, blev luca VED med at rejse sig op i sengen. det er SÅ belastende! normalt lader jeg hende bare gøre det, men det er begyndt at gå over i gråd og holder alle vågne. der var ikke noget i vejen, hun var ikke sulten eller noget. jeg fandt hende sågar sovende stående på et tidspunkt, lagde hende ned, og straks skulle hun op igen.

hun har gjort dette i mange måneder men det har aldrig været så slemt som nu.

så spørgsmål til jer med børn ældre end luca (snart 11 mdr): HOLDER DET NOGENSINDE OP?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Milka

aldrig nogen der nogensinde har været ude for noget lignende? ever? 

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Milka skriver:

aldrig nogen der nogensinde har været ude for noget lignende? ever? 

Jo for pokker

Liva gjorde det rigtig meget. Mest når hun blev lagt i seng. Så kunne hun stå der og brøle. Det hjalp ingenting at vi gik op og lagde hende ned for hun rejste sig ligeså hurtigt op igen. Så for det meste fik hun lov at stå og råbe og så lagde hun sig selv ned når hun var træt nok.

Om natten rejste hun sig også hvis hun vågnede, men hvis vi var hurtigt inde hos hende, gav hende sutten og lagde hende ned så kunne vi for det meste stoppe det. Ind imellem måtte vi sidde ved siden af hende og "holde hende nede" med en fast hånd på maven. Det kunne vi dog kun gøre når det var om natten.

Jeg kan godt se det er et problem hvis Luca vækker hele huset!

Jeg har hørt om nogle der en periode lod barnet sove i barnevogne med sele på, når det var allerværst med "rejseriet" om natten.
Det har jeg dog aldrig selv brugt. 

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Nå ja... kom lige i tanke om at jeg har hørt nogle snakke om at hvis deres børn sov i sådan en sovepose.... der går op om skuldrene.... så kunne de ikke rejse sig op.

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Sådan noget i den her stil

SOVEPOSE

Anmeld

11. januar 2010

Milka

tak for svaret! men hvornår holdt liva op med at gøre det? eller gør hun det stadig

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Milka skriver:

tak for svaret! men hvornår holdt liva op med at gøre det? eller gør hun det stadig

Åhhh det kan jeg slet ikke huske.... 
Jeg skal prøve at se om jeg har skrevet noget om det nogle steder.

Hun gør det ikke længere... eller dvs nu er hun jo så stor at hun bare kravler ud af sin seng og kommer ind til os om natten

Anmeld

11. januar 2010

Ida.

jo, men det varede ikke ved i mere end en uge, så fandt hun ud af at få lagt sig ned...når det altså ikke var fordi, der var andet i vejen

Så ingen gode råd herfra - andet end at binde hende fast måske en barnevognssele kunne være en idé??

Anmeld

11. januar 2010

Milka

idamaria83 skriver:

jo, men det varede ikke ved i mere end en uge, så fandt hun ud af at få lagt sig ned...når det altså ikke var fordi, der var andet i vejen

Så ingen gode råd herfra - andet end at binde hende fast måske en barnevognssele kunne være en idé??

luca kan godt selv lægge sig ned, men det er åbenbart sjovere at holde fest i oprejst stilling

Anmeld

11. januar 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Nå ja... kom lige i tanke om at jeg har hørt nogle snakke om at hvis deres børn sov i sådan en sovepose.... der går op om skuldrene.... så kunne de ikke rejse sig op.

Sådan en har vi osse, mest fordi Emma sparker dynen af.. Det var osse godt nok i en periode, men nu bliver hun rasende, fordi hun så ikke kan rejse sig op... Så jeg giver hende bare alm dyne på igen, og så må hun altså bare selv lægge sig ned, når hun bliver træt... For hvis jeg går ind og lægger hende ned, rejser hun sig jo bare med det samme igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.