Billedspam igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Barbamama

Ja jeg synes bare jeg har taget så mange gode billeder af Carla så I får lige lidt spam nu. Og læg ENDELIG billeder ind af jeres lækre unger også!!

Ja og nogle gange finder man altså nogle mærkelige ting når man kommer ind i stuen. ha ha ha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Milka

årh din bøtte er bare så smuk! 

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Milka skriver:

årh din bøtte er bare så smuk! 

Taaaak  Er nu også helt vild med dine dejlige piger. De er så smukke og charmerende!!!!

Anmeld

11. januar 2010

Vinker

Hun er simpelthen en lille lækkermås

Her er de nyeste herfra

Anmeld

11. januar 2010

JustAnotherName

Jaaaa...... Jeg elsker disse billederunder.
Og så har I jo bare de dejligste unger ....ligesom mig! 

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Alle de dejlige unger

Her er lige 2 stk Liva.

1. Jeg fik det fine "foto på lærred" med posten idag

2. Liva slapper af efter dagplejedag - idag 

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Årh Rikke hvor er de søde de billeder af dig og Nicklas Emil.

Er det håndtegn Bianca kaster der? Hi hi. Dine dejlige piger. De er så smukke begge to altså

Og det er bare SÅ godt det øverste billede af Liva!!!!

Anmeld

11. januar 2010

JustAnotherName

Er det håndtegn Bianca kaster der? Hi hi. Dine dejlige piger. De er så smukke begge to altså

Tak - og i lige måde med din lille Carla.

Hehe, ja hun sidder sammen med sin "fætter Berthil" på 6 år. Og han laver sådan en masse håndkast-bevægelser, som Bianca forsøger at gøre efter 

Og så havde hun lige fingeren nede i hendes kusines prinsesse-blyantspidser. Hun kom bare ud og sagde "AV, Bianca sår..", og rigtigt nok, så havde hun lige skrabet lidt hud af sin finger ved at stikke den ned i blyantspidseren .....lille lømmel.
Så gav onkel hende et MUMMITROLDE-plaster på fingeren ....og ja, så virkede dén finger jo slet ikke mere, den strittede bare stift i luften resten af eftermiddagen....hehe.

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Tak - og i lige måde med din lille Carla.

Hehe, ja hun sidder sammen med sin "fætter Berthil" på 6 år. Og han laver sådan en masse håndkast-bevægelser, som Bianca forsøger at gøre efter 

Og så havde hun lige fingeren nede i hendes kusines prinsesse-blyantspidser. Hun kom bare ud og sagde "AV, Bianca sår..", og rigtigt nok, så havde hun lige skrabet lidt hud af sin finger ved at stikke den ned i blyantspidseren .....lille lømmel.
Så gav onkel hende et MUMMI-plaster på fingeren ....og ja, så virkede dén finger jo slet ikke mere, den strittede bare stift i luften resten af eftermiddagen....hehe.

Ha ha ha hvor sjovt altså!!! Ja de efterligner jo alt  Dumme blyantspidser hi hi

Anmeld

11. januar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Ja jeg synes bare jeg har taget så mange gode billeder af Carla så I får lige lidt spam nu. Og læg ENDELIG billeder ind af jeres lækre unger også!!

Ja og nogle gange finder man altså nogle mærkelige ting når man kommer ind i stuen. ha ha ha

Så dejlig pige du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.