Kan man købe fondant i Panduro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.883 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Findusinde

Kan man det? Eller skal det bestilles på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Anasmor

Det kan man... har dog ikke prøvet det og kender ikke smagen... her er linket til farver og fondant...

http://viewer.zmags.com/publication/a1be9af8#/a1be9af8/208

Kh Stinna

Anmeld

11. januar 2010

Findusinde

Anasmor skriver:

Det kan man... har dog ikke prøvet det og kender ikke smagen... her er linket til farver og fondant...

http://viewer.zmags.com/publication/a1be9af8#/a1be9af8/208

Kh Stinna

Tusind tak! Jeg har ledt og ledt på deres hjemmeside!

Anmeld

11. januar 2010

Moar'en

Findusinde skriver:

Kan man det? Eller skal det bestilles på nettet?

Der står de har det, men hvergang vi har prøvet at få fat i noget har de udsolgt, sjovt nok hver gang. Og det er både i kolding og Vejle. Om de er bedre til det andre steder ved jeg ikke, men bare så du ikke står og skal bruge det med det sammen og så bliver skuffet.

Anmeld

11. januar 2010

Findusinde

Moar'en skriver:

Der står de har det, men hvergang vi har prøvet at få fat i noget har de udsolgt, sjovt nok hver gang. Og det er både i kolding og Vejle. Om de er bedre til det andre steder ved jeg ikke, men bare så du ikke står og skal bruge det med det sammen og så bliver skuffet.

Jeg står ikke liige og skal bruge det nu og her, ville bare gerne prøve at lave en kage.. Ved du hvordan det smager?

Anmeld

11. januar 2010

kiroo

Findusinde skriver:

Jeg står ikke liige og skal bruge det nu og her, ville bare gerne prøve at lave en kage.. Ved du hvordan det smager?

det smager helt fint,,,, og er nemt at arbejde med

Anmeld

11. januar 2010

Findusinde

kiroo skriver:

det smager helt fint,,,, og er nemt at arbejde med

Super! Så tror jeg jeg skal derind og kigge på onsdag..

Anmeld

11. januar 2010

Moar'en

Findusinde skriver:

Kan se du har fået svar Men jeg viste det heller ikke, for jeg har ikke kunne købe det endnu. Nu har jeg bestilt det på nettet. det er også min først kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.