lokumsvers/-digt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.269 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2008

Betina_fra_Als

Hejza,

Jeg har hver gang jeg går ind på mit badeværelse en hvid væg, nu gider jeg ikke se på den længere og kunne godt tænke mig at have nogle lokumsvers/-digte hængende der, men kan ikke finde nogle, så nu spørger jeg jer:

Kender I nogle? så ryst dem ud af ærmet til mig.

knus fra Betina. (H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

Jan9e D

There was a young man from Madrass his ball's was made out of brass when they jiingled together they palyed stormy weather and ligthing came out of his ass

Anmeld

3. maj 2008

Rasmine

Ingo Pingo Pongo pik
Pylle, Pylle, Pylle og en prop i røven
Yksi, kaksi, stolpehug
Betina er en kæmpe buk

(eller hvem man nu synes er en buk)

;)

Anmeld

3. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Har lige funder dem her: Nr 1: Du store svin som sked på brædtet, se at få dit røvhul rettet, hvis du ej kan ramme hullet, så sæt dig ned og skid på gulvet Nr 2: I disse sparetider brug papiret på begge sider hvis du bruger den skarpe kant er du meget elegant. Nr 3: Et lokum,er et fredfyldt sted. der kan man sidde,ned i fred. og meditere,som man vil. til røvens hule orgelspil! Nr 4: Her er alle Men'sker lige, fattige såvel som rige, høje, lave, kloge, dumme skider i den samme Kumme. Drak du Rhinskvin eller Bajer åd du Vandgrød eller Rejer, var det fattigt, var det stort her er bare Pis og Lort. Konger, Fyrster, Præster, Kvinder, Bude, Smede, Amtmandinder, sure, glade, dovne, dukser, her må de ned med deres Bukser. Intet er så demokratisk, og så lidet diplomatisk, som den gode WC-Kumme, her må al protest forstumme. Læg dig disse Ord på sinde, du, der sidder nu herinde, bedre Visdom ej du får: Træk i Snoren, når du går! Nr 5: Her på dette lokum døde gamle Jokum !! Med en sagte stønnen gled han ned i tønden. Han døden led, mens han sad og sked. Med en lort i hånden, opgav han ånden. Ingen ved om Jokum led da han ned i tønden gled Nr 6: Detsværre er mange af denne formening, at lokumsdigte er fæl forurening. Jeg vover en påstand: Såfremt sproget flugter, så mærker man ikke at digtene lugter. Og findes der folk der er sarte af væsen, kan versene læses med klemme på næsen (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.