Hvornår må man rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.594 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Liljesilas

Hej alle

Jeg har lige et spørgsmål:

Hvornår må man tage sit barn med ud at rejse på en alm charterferie? Hvis barenet er sundt og rask

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Dansker i England

Jeg fløj med min datter, da hun var 3 måneder. Det var dog bare til Danmark og tilbage igen, men det var ikke noget problem. Jeg mener at have læst, at barnet skal være 6 uger, før det må flyve.

Anmeld

11. januar 2010

Liljesilas

Er det synd for en baby, at komme på en uges ferie, når han/hun er omkring 3 måneder ?

- Det er fordi mine svigerforældre har inviteret os, da der skal holdes 50 års fødselsdag på cypern. Jeg vil bare gerne havde en fornemmelse af, om det kan lade sig gøre nu, hvis barnet er sundt og rask.

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi rejste med Idun helt fra starten, men det var så i skandivien og med bil

Det gik helt fint. Faktisk var det smadder nemt at rejse med en lille bitte baby. hehe. Nemmere end da hun var et år og ville løbe rundt alle steder

Anmeld

11. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mayapigen skriver:

Hej alle

Jeg har lige et spørgsmål:

Hvornår må man tage sit barn med ud at rejse på en alm charterferie? Hvis barenet er sundt og rask

Hilsen Maya

Jeg rejste til Cypern i juni sidste år med vores datter og der var hun 2 1/2 mdr. Det gik overalt forventning og det var så nemt, at have hende med.

Så afsted med jer

Kh.

Katja

Anmeld

11. januar 2010

Liljesilas

Det lyder bare godt, det vil vi glæde os til så

Anmeld

11. januar 2010

smokin

Det eneste du skal gøre er at ligge barnet til brystet eller give flaske ved take off og landing. Så skulle du mindske generne som vi jo også selv mærker i vores ører. Små bebser kan jo ikke lige holde sig for næsen og fjerne propper i ørene!

Du kan desuden sørge for at få en plads ved nødudgangen - der er der plads til lift. Nogle fly har endda sådan nogle lifte man kan hænge de kan sove i.

Anmeld

11. januar 2010

Liljesilas

Okay super oplysninger tak

Er der andre ting jeg skal være opmærksom på, eller andre gode råd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.