Smerter, sygemelding osv osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.745 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Anne85

Hej piger!

Jeg har gennem hele graviditeten haft utrolig ondt... smerterne er som oftest i underlivet (altså sårn op i you know ) og ved kønsbenet, men efterhånden også om mod lænden.

Allerede helt i starten af graviditeten fik jeg konstateret  begyndende bækkenløsning.

Det er ikke en smerte jeg på nogen måde oplevede under sidste graviditet.

Jeg er normalt temmelig aktiv... løb eller dyrkede spinnig 3 gange i ugen... men nu kan jeg INTET. En gåtur i normalt tempo giver mig VOLDSOMME smerter, støvugning og gulvvask er nærmest umuligt, ja selv en shoppetur kan jeg ikke holde til

Jeg er sygeplejerske og arbejder i psykiatrien... ikke en meget fysisk hårdt arbejde, men jeg er FÆRDIG efter 8timers arbejde (ja allerede efter et par timer begynder bækkenet af knække sammen) og ofte arbejder jeg 10 eller 12 timers vagter.

Jeg går lidt og overvejer om en mulihed kunne være en deltidssygemelding... selvom mit arbejde ikke er voldsomt fysisk hårdt er det alligevel nok til, at jeg ikke får slappet af og ikke har mulighed for at lytte ordentligt til min krop.

Men er det mon muligt? Og hvem sku sygemelde mig? Læge eller jordemoder?

Er det at gi op?? Burde jeg istedet tale med min leder?? jeg kan bare ikke se hvordan mit arbejde skulle kunne laves om så jeg kunne tage bedre hensyn til min krop...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

louise8723

Anne85 skriver:

Hej piger!

Jeg har gennem hele graviditeten haft utrolig ondt... smerterne er som oftest i underlivet (altså sårn op i you know ) og ved kønsbenet, men efterhånden også om mod lænden.

Allerede helt i starten af graviditeten fik jeg konstateret  begyndende bækkenløsning.

Det er ikke en smerte jeg på nogen måde oplevede under sidste graviditet.