Jeg jeg fatter hat.
Jeg ved Forsvaret er bag ud betalt, det er de fleste.
Dvs jeg skulle have dagpenge indtil den 1...hvilket jeg lige har fået. Først for u en uges tid siden indtil den 27 jan og nu her i dag fik jeg brev om at jeg havde fået fra d 28.12- 1.1, dvs for 5 dage.
Fair nok, de plejer så bare ikke at udbetale så hurtigt efter hinandne, men det var sikkert fordi de lige var den sidste slant jeg skulle have med. Dvs de har betalt mig til den 1.1 hvor jeg så overgår til Forsvarets lønning.
Sagen er den at min barsel officielt sluttede den 1 januar, jeg er nu på ferie for at have tid til at køre tøsen ind i dp....dvs jeg BURDE jo gå under deres løn nu.
Men ringede ud for at snakke med admin kontoret.
De siger at selv om jeg er hos dem nu får jeg først løn den 27 FEB, ikke her den 30 jan.??
Det forstår jeg jo ikke helt. For at være bagudbetalt betyder vel kun 1 mdr, ikke 2?
Og jeg har tjekket kontoen, jeg har ikke på noget tidspunkt modtaget BÅDE dagpenge og løn.
Så nu står jeg tilbage med spørgsmålet, hvem skal så betale mig penge i januar måned??Hvismit arbejde påstår at jeg først kan få løn om 2 mdr selv jeg er startet, og kommunen kun skal betale mig til den 1, ja hvem skal så betale det sidste?
Nogen kloge her der kan forklare det?
I øvrigt overgik jeg fra fuld løn til dagpenge i august. Min 24 uger med fuld løn skulle jo stoppe den 14 august. Og fik løn for august. Men så over til dagpenge i sept. Skulle alt passe med det hun sagde til mig, så burde jeg vel også have fået løn i sept?
AAARGHHHHH!!Jeg bliver sindsyg af at være så dum til det her og håber VIRKELIG nogen kan forkalre hvordan filan jeg skal betale regninger i januar og februar uden løn fra nogen.