lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

LauraLW

Den anden dag lagde Thomas hovedet på min vom, for det kunne jo være han kunne mærke et eller andet derinde. Han kaldte lidt på Vilma, og hun kvitterede med et par spark i hans hovede.

Idag sad jeg og mukkede lidt da jeg ikke havde mærket noget til hende sådan rigtigt, så Thomas går over og hiver min trøje op, lægge hovedet ned til vommen igen og kalder på Vilma som så vågner op og begynder at sparke. Lidt sjovt synes vi... Gad vide om det også virker næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

oo

det er godt hun allerede kender sit navn

Anmeld

10. januar 2010

Valle81

Rigtig sød historie, og tror sagtens det skal ske for Jer igen:0)

her er det så sikkert som amen i kirken, at Anton sparker og mosler rundt 10 sekunder efter Kenny har lagt sin ånd på maven.

Så synes jeg ikke jeg har mærket liv nok en dag, så plager jeg ham til døde næsten om at lægge hænderne på maven:0) Tror han er vant til den varme hans hænder giver, for hvis det er fx min mor eller sæster der ligger hænderne på, så reagerer han slet ikke:0)

Christina

30+6

Anmeld

10. januar 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Rigtig sød historie, og tror sagtens det skal ske for Jer igen:0)

her er det så sikkert som amen i kirken, at Anton sparker og mosler rundt 10 sekunder efter Kenny har lagt sin ånd på maven.

Så synes jeg ikke jeg har mærket liv nok en dag, så plager jeg ham til døde næsten om at lægge hænderne på maven:0) Tror han er vant til den varme hans hænder giver, for hvis det er fx min mor eller sæster der ligger hænderne på, så reagerer han slet ikke:0)

Christina

30+6

Haha :-)

Jamen det er sku da mærkeligt sådan noget... han sagde det bare lige så stille, så ved ikke om hun hørte det.

Anmeld

10. januar 2010

Mira0911

Hver gang Allan lagde sit hoved på min mave, da jeg ventede Julie, sparkede hun som en gal, for der skulle hans hoved ikke være.. Det samme med hans hænder... Med tiden "respekterede" hun, at han også skulle have lov at mærke...

Anmeld

10. januar 2010

lion

Hvor er det både sødt og sjovt.

Herhjemme er det lige modsat og det var det også med Cassandra. HVER gang den lille bevægede sig i mave og jeg tog Jacobs hånd så han kunne mærke, ja så blev de helt stille. Med Cassandra kunne han næsten kun få lov at mærke hende når vi skulle sove, for så sparkede hun ham i ryggen og det går hun også i dag 17 mdr gammel når hun ligger i vores seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.