hey alle.
jeg ville lige hører jeres mening på det her...
jeg har i den sidste uges tid gået med nivelser i underlivet, hovedpine, træthed og føler jeg fryser konstant.... jeg har ikke ømme bryster som jeg havde de andre 2 gange jeg var gravid... (havde en spontan abort første gang da jeg var 8+3 og her anden gang begyndte jeg at bløde selv samme tidspunkt men først efter en scanning 10. 12- 09 fik jeg en udskrabning. (skulle have været 10 uger henne men de var stoppet med at vokse den 5. uge.))
så mit spørgsmål til jer er nu om det kan lade sig gøre at blive gravid så hurtigt efter en udskrabning og hvis ja? tror du/i så jeg er gravid igen????
min tvivl bunder i at jeg ingen af tegnene fra de sidste 2 gange er der kun de 4 jeg har beskrevet for jer er som fælles hvergang. men det mest utrolige og måske uvirkelige er at min forlovede siger at jeg er gravid for han har en slags 6. sans og de følelser han har nu er de samme som de sidste 2 gange hvor jeg var gravid?????
hjælp har virkelig brug for jeres svar??? kan det være jeg er gravid? har ikke testet mig endnu for er i tvivl om jeg skal...
hilsen sandie
Anmeld