hjælp søges.... please er i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

MissZet

hey alle.

jeg ville lige hører jeres mening på det her...

jeg har i den sidste uges tid gået med nivelser i underlivet, hovedpine, træthed og føler jeg fryser konstant.... jeg har ikke ømme bryster som jeg havde de andre 2 gange jeg var gravid... (havde en spontan abort første gang da jeg var 8+3 og her anden gang begyndte jeg at bløde selv samme tidspunkt men først efter en scanning 10. 12- 09 fik jeg en udskrabning. (skulle have været 10 uger henne men de var stoppet med at vokse den 5. uge.))

så mit spørgsmål til jer er nu om det kan lade sig gøre at blive gravid så hurtigt efter en udskrabning og hvis ja? tror du/i så jeg er gravid igen????

min tvivl bunder i at jeg ingen af tegnene fra de sidste 2 gange er der kun de 4 jeg har beskrevet for jer er som fælles hvergang. men det mest utrolige og måske uvirkelige er at min forlovede siger at jeg er gravid for han har en slags 6. sans og de følelser han har nu er de samme som de sidste 2 gange hvor jeg var gravid?????

hjælp har virkelig brug for jeres svar??? kan det være jeg er gravid? har ikke testet mig endnu for er i tvivl om jeg skal...

hilsen sandie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

LRJ

MissZet skriver:

hey alle.

jeg ville lige hører jeres mening på det her...

jeg har i den sidste uges tid gået med nivelser i underlivet, hovedpine, træthed og føler jeg fryser konstant.... jeg har ikke ømme bryster som jeg havde de andre 2 gange jeg var gravid... (havde en spontan abort første gang da jeg var 8+3 og her anden gang begyndte jeg at bløde selv samme tidspunkt men først efter en scanning 10. 12- 09 fik jeg en udskrabning. (skulle have været 10 uger henne men de var stoppet med at vokse den 5. uge.))

så mit spørgsmål til jer er nu om det kan lade sig gøre at blive gravid så hurtigt efter en udskrabning og hvis ja? tror du/i så jeg er gravid igen????

min tvivl bunder i at jeg ingen af tegnene fra de sidste 2 gange er der kun de 4 jeg har beskrevet for jer er som fælles hvergang. men det mest utrolige og måske uvirkelige er at min forlovede siger at jeg er gravid for han har en slags 6. sans og de følelser han har nu er de samme som de sidste 2 gange hvor jeg var gravid?????

hjælp har virkelig brug for jeres svar??? kan det være jeg er gravid? har ikke testet mig endnu for er i tvivl om jeg skal...

hilsen sandie

Jeg blev gravid ca en månede efter en meget slem udskrabning hvor jeg var i uge 15  i juni 09 , blev gravid i juli 09 . så det kan godt lade sig gøre. 

Sys du måske skulle prøve at tage en test i morgen

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

Hvor langt er du i din cyklus?

Det er meget svært at råde/vejlede andre "på skrift"... Håber du forstår.. Men jeg håber den er der for jer dene gang!!

Anmeld

10. januar 2010

mullesmith2

syntes da su skal teste

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

mullesmith2 skriver:

syntes da su skal teste

Det glemte jeg at skrive!

Anmeld

10. januar 2010

MissZet

hey først tak for jeres svar...

først kan je ikke finde ud af det med cyklus men hvis man skal gå efter at jeg normalt får mens efter en måned efter hinanden og lægen sagde godt nok at hvis det  var ville jeg omkring juleaftenen have ægløsning, så allerede få dage efter gav han os grønt lys igen hvis vi følte os parate...

og nu må jeg nok snart tage den test for nu er der omkring 10 der siger jeg skal men er bare i tvivl når jeg ike har de andre tegn.. havde fx meget ømme bryster også de andre 2 gange... men ikke nu....

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

MissZet skriver:

hey først tak for jeres svar...

først kan je ikke finde ud af det med cyklus men hvis man skal gå efter at jeg normalt får mens efter en måned efter hinanden og lægen sagde godt nok at hvis det  var ville jeg omkring juleaftenen have ægløsning, så allerede få dage efter gav han os grønt lys igen hvis vi følte os parate...

og nu må jeg nok snart tage den test for nu er der omkring 10 der siger jeg skal men er bare i tvivl når jeg ike har de andre tegn.. havde fx meget ømme bryster også de andre 2 gange... men ikke nu....

Der er jo ikke 2 graviditeter der er ens, så du skal ikke nødvendigvis have de samme tegn som sidst.

Da jeg blev gravid havde jeg ikke et eneste tegn, ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingenting overhovedet.

Den eneste måde du kan få rigtig svar er jo ved at tage en test  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.