Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tasse skriver: ja ikk,(:Har oss haft dem ligsom dig men de har ændret sig en del sys jeg..men har oss fået rigtig meget flåd på det sidste
ja ikk,(:Har oss haft dem ligsom dig men de har ændret sig en del sys jeg..men har oss fået rigtig meget flåd på det sidste
Udflåd??? Jeg ved ikke om det har noget at sige Hmm... Nu må vi se, du må endelig skrive, hvis du får rigtige veer inden længe! Men alt hvad jeg kan for han bliver der til 37 +
Men tror det både kan være på den gode og den dårlige måde, hvis dine plukveer har ændret sig..
Mine startede på maven og nede i min AV !! (Vælger jeg lige at skrive ) Men de er så rykket om i lænden, så mine er også forandret, kan man sige.. Men jah, nu må vi begge se hvad der sker Kan være vi har nogle små banditter, som bare driller og bliver der til uge 40+ alligevel .. Hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mave sank ikke rigtigt både første og anden gang. Jeg kunne ikke rigtigt se forskellen, den blev bare større :-D
Sabrina17 skriver: Udflåd??? Jeg ved ikke om det har noget at sige Hmm... Nu må vi se, du må endelig skrive, hvis du får rigtige veer inden længe! Men alt hvad jeg kan for han bliver der til 37 + Men tror det både kan være på den gode og den dårlige måde, hvis dine plukveer har ændret sig.. Mine startede på maven og nede i min AV !! (Vælger jeg lige at skrive ) Men de er så rykket om i lænden, så mine er også forandret, kan man sige.. Men jah, nu må vi begge se hvad der sker Kan være vi har nogle små banditter, som bare driller og bliver der til uge 40+ alligevel .. Hihi
det jo det,, tar man efter min sidste mens ville jeg være i 36+5 nu..men ellers er jeg jo 34+5 idag
men håber lidt han kommer bar et par uger før
Cris skriver: Min mave sank ikke rigtigt både første og anden gang. Jeg kunne ikke rigtigt se forskellen, den blev bare større :-D
det kan jeg hvertfald ikk prale med min ikke har
hehe men nu er det jo min første så jeg er meget nysgerrig, ved jo ikk rigtig hvornår det er normalt i.f.t fødsel
Min mave sank aldrig - ikke en gang en lille smule. Den blev ved med at sidde højt helt indtil, jeg fødte.
tasse skriver: det jo det,, tar man efter min sidste mens ville jeg være i 36+5 nu..men ellers er jeg jo 34+5 idag men håber lidt han kommer bar et par uger før
Efter min sidste mens første dag. ville jeg også være i 34+5 i dag, men efter scanning er jeg kun 32+5
Mystisk
Sabrina17 skriver: Efter min sidste mens første dag. ville jeg også være i 34+5 i dag, men efter scanning er jeg kun 32+5 Mystisk
jaa så man kan sige.. + eller - 14dg
tasse skriver: jaa så man kan sige.. + eller - 14dg
Jah det er jo det
Renée88 skriver: Min mave sank aldrig - jeg gik rundt med stor mave der sad højt indtil jeg fødte 42+1
Min mave sank aldrig - jeg gik rundt med stor mave der sad højt indtil jeg fødte 42+1
årh.. sys oss en højtsiddende mave er såå flot hvertfald i forhold til min der er sunket så meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128