BlyViol skriver:
er det mig som den er gal med?
Jeg synes gnisten er lidt væk i vores ellers sprudlende forhold... vi plejede at have sex hver - hveranden dag og efterhånden går der bare en uge mellem vi har sex..
jeg synes ikke manden kærtegner mig særlig meget længere, og om aftenen handler det mest om at falde i søvn end holde om.. jeg synes selv jeg kysser og krammer ham alt det jeg kan, og fortæller ham jeg elsker ham, men det er bare dødt.. sidst vi havde sex var nytårsaften hvor jeg havde købt frækt undertøj og selvsiddende nylons, og han synes jeg var pisse fræk - men jeg skulle jo også gerne være fræk, som bare mig selv.. ?
Jeg vil godt indrømme at mit eget selvværd pt ligger på en en-krone, mine bryster er begyndt at vokse med forskellig hast (altså den ene er større end den anden), har fået nogle få blodsprængninger på min ene ankel, uren hud, spiser penicillin som gør jeg er mere træt og er måske også mere negativ end jeg plejer, men jeg trænger bare sådan til sex, eller at en aften tænder HAN stearinlysene og laver maden ??
Jeg har stort set hver dag lidt make up på og pænt tøj... så gør hvad jeg kan for at være lidt "hverdagslækker", men jeg tror måske bare ik han ser det - eller hvad?? Er simpelthen så ked af det, for je savner vores nussen, kærlige kys og sex..
Samtidig skal det også siges at jeg synes min kæreste drikker for mange øl (1-2 om dagen) og jeg har prøvet at snakke med ham om at det gør mig ked af det, for min overbevisning er altså at det er pisse hamrende usundt.. - man han vil ikke høre og siger at sådan har det altid været og det bliver det ved med. han drikker aldrig selv, men på jagt med en kammerat eller en køretur(snigertur) med en ven eller lignende.. han arbejder hårdt, så det er ikke fordi han nok skal få forbrændt det, men alkohol er stadig usundt?? så når han kommer hjem fra jagt og lugter langt væk af øl, så vil jeg simpelthen ikke kysse ham - men gik han derimod ud og børstede tænder, jamen så kan han få alle de kys han vil!!! og det forstår han ikke.. er det mig, eller hvad??
hjælp mit lille hoved mit at få lidt ro!! og tak til dem der læste med hele vejen!
knus BlyViol 19+6
Kender det der ALT for godt !
Sys os mig om min kærestes gnist er lidt forsvunden, sys ikk han fortæller mig nok at han elsker mig, sys helelr ikk han holder nok om mig, Sys heller ikk jeg får sex ofte nok, ligesom dig, gik os fra regelmæssigt til at det måske højst sker en gang om ugen, Føler mig heller ikk særlig pæn, fræk eller noget mere Har os fået en del uren hud efter jeg blev gravid, og brokker mig meget over det overfor ham, men han siger at jeg er pæn som jeg er, Tænker bare når han så siger det at det skal han jo sige, Han mener det jo ikk .
Tror både det har noget med hormonerne, men os fordi vi ændre os så meget, at vi bare har brug for kærlighed ( og især når du ikk har det største selvvær i forvejen, så har man ekstra meget brug for det ) - Sådan har jeg det hvertfald