er det bare hormoner, eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Vidunderligeunger

er det mig som den er gal med?

Jeg synes gnisten er lidt væk i vores ellers sprudlende forhold... vi plejede at have sex hver - hveranden dag og efterhånden går der bare en uge mellem vi har sex..  jeg synes ikke manden kærtegner mig særlig meget længere, og om aftenen handler det mest om at falde i søvn end holde om.. jeg synes selv jeg kysser og krammer ham alt det jeg kan, og fortæller ham jeg elsker ham, men det er bare dødt.. sidst vi havde sex var nytårsaften hvor jeg havde købt frækt undertøj og selvsiddende nylons, og han synes jeg var pisse fræk - men jeg skulle jo også gerne være fræk, som bare mig selv.. ?

Jeg vil godt indrømme at mit eget selvværd pt ligger på en en-krone, mine bryster er begyndt at vokse med forskellig hast (altså den ene er større end den anden), har fået nogle få blodsprængninger på min ene ankel, uren hud, spiser penicillin som gør jeg er mere træt og er måske også mere negativ end jeg plejer, men jeg trænger bare sådan til sex, eller at en aften tænder HAN stearinlysene og laver maden ??

Jeg har stort set hver dag lidt make up på og pænt tøj... så gør hvad jeg kan for at være lidt "hverdagslækker", men jeg tror måske bare ik han ser det - eller hvad?? Er simpelthen så ked af det, for je savner vores nussen, kærlige kys og sex..

Samtidig skal det også siges at jeg synes min kæreste drikker for mange øl (1-2 om dagen) og jeg har prøvet at snakke med ham om at det gør mig ked af det, for min overbevisning er altså at det er pisse hamrende usundt.. - man han vil ikke høre og siger at sådan har det altid været og det bliver det ved med. han drikker aldrig selv, men på jagt med en kammerat eller en køretur(snigertur) med en ven eller lignende.. han arbejder hårdt, så det er ikke fordi han nok skal få forbrændt det, men alkohol er stadig usundt?? så når han kommer hjem fra jagt og lugter langt væk af øl, så vil jeg simpelthen ikke kysse ham - men gik han derimod ud og børstede tænder, jamen så kan han få alle de kys han vil!!! og det forstår han ikke.. er det mig, eller hvad??

hjælp mit lille hoved mit at få lidt ro!! og tak til dem der læste med hele vejen!

knus BlyViol 19+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Vidunderligeunger

hm,,, folk kigger og kigger, men ingen kommenterer??

Anmeld

10. januar 2010

LRJ

BlyViol skriver:

er det mig som den er gal med?

Jeg synes gnisten er lidt væk i vores ellers sprudlende forhold... vi plejede at have sex hver - hveranden dag og efterhånden går der bare en uge mellem vi har sex..  jeg synes ikke manden kærtegner mig særlig meget længere, og om aftenen handler det mest om at falde i søvn end holde om.. jeg synes selv jeg kysser og krammer ham alt det jeg kan, og fortæller ham jeg elsker ham, men det er bare dødt.. sidst vi havde sex var nytårsaften hvor jeg havde købt frækt undertøj og selvsiddende nylons, og han synes jeg var pisse fræk - men jeg skulle jo også gerne være fræk, som bare mig selv.. ?

Jeg vil godt indrømme at mit eget selvværd pt ligger på en en-krone, mine bryster er begyndt at vokse med forskellig hast (altså den ene er større end den anden), har fået nogle få blodsprængninger på min ene ankel, uren hud, spiser penicillin som gør jeg er mere træt og er måske også mere negativ end jeg plejer, men jeg trænger bare sådan til sex, eller at en aften tænder HAN stearinlysene og laver maden ??

Jeg har stort set hver dag lidt make up på og pænt tøj... så gør hvad jeg kan for at være lidt "hverdagslækker", men jeg tror måske bare ik han ser det - eller hvad?? Er simpelthen så ked af det, for je savner vores nussen, kærlige kys og sex..

Samtidig skal det også siges at jeg synes min kæreste drikker for mange øl (1-2 om dagen) og jeg har prøvet at snakke med ham om at det gør mig ked af det, for min overbevisning er altså at det er pisse hamrende usundt.. - man han vil ikke høre og siger at sådan har det altid været og det bliver det ved med. han drikker aldrig selv, men på jagt med en kammerat eller en køretur(snigertur) med en ven eller lignende.. han arbejder hårdt, så det er ikke fordi han nok skal få forbrændt det, men alkohol er stadig usundt?? så når han kommer hjem fra jagt og lugter langt væk af øl, så vil jeg simpelthen ikke kysse ham - men gik han derimod ud og børstede tænder, jamen så kan han få alle de kys han vil!!! og det forstår han ikke.. er det mig, eller hvad??

hjælp mit lille hoved mit at få lidt ro!! og tak til dem der læste med hele vejen!

knus BlyViol 19+6

Kender det der ALT for godt !

Sys os mig om min kærestes gnist er lidt forsvunden, sys ikk han fortæller mig nok at han elsker mig, sys helelr ikk han holder nok om mig, Sys heller ikk jeg får sex ofte nok, ligesom dig, gik os fra regelmæssigt til at det måske højst sker en gang om ugen, Føler mig heller ikk særlig pæn, fræk eller noget mere Har os fået en del uren hud efter jeg blev gravid, og brokker mig meget over det overfor ham, men han siger at jeg er pæn som jeg er, Tænker bare når han så siger det at det skal han jo sige, Han mener det jo ikk . 

Tror både det har noget med hormonerne, men os fordi vi ændre os så meget, at vi bare har brug for kærlighed ( og især når du ikk har det største selvvær i forvejen, så har man ekstra meget brug for det ) - Sådan har jeg det hvertfald

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Jeg synes du skal tage en god snak med ham, altså ikke en negativ en af slagsen, og så fortælle ham at du har brug for ekstra kys, knus og kærtegn (og stadig sex) nu hvor du er gravid. Så det bliver sagt på en ikke bebrejdende måde, men mere som om du har brug for mere af det. Det vil måske øge hans opmærksomhed. Jeg kan i hvert fald selv mærke at jeg har mere brug for at min kæreste viser mig, at jeg stadig er lige så atraktiv og dejlig som fær jeg blev gravid og kommer derfor også hurtigere til at mangle det, selvom han måske stadig gør som før. Så an er nu meget opmærksom på at kærtegne mig en masse og det er skønt! For selvom jeg synes min runde mave er super lækker, så er den altså ikke lige så flot uden tæj på med strækmærker osv.

Mht. at drikke 1-2 øl om dagen, ser jeg intet problem i det, da 1-2 genstande om dagen faktisk har vist sig at være ganske sundt (faktisk også mere end det for nogle, men det vil Sundhedsstyrelsen ikke sige, da folk altid drikker mere end det anbefalede). Min Far, som jeg aldrig har set fuld og som har et meget fornuftigt forhold til alkohol, drikker også vin hver aften. Ham og hans kæreste deler en flaske vin som bliver drukket fra måske ved 18 tiden til de går i seng ved 12-2 tiden. Det er for mig en fornuftig måde at drikke alkohol på, altså langsomt og fordi man nyder smagen og ikke for en eller anden virknings skyld. Hvis din kæreste derimod kaster dem ned og absolut ikke KAN undvære sine øl, så er sagen en anden. Men drikker han fornuftigt, synes jeg du skal tage det helt roligt og lade ham nyde sin/sine daglige øl! (Jeg drikker aldrig selv til hverdag, da jeg hverken kan lide øl eller vin, så det er helt udefra set at jeg skriver som jeg gør  Min kæreste drikker et glas vin i ny og næ).

Anmeld

10. januar 2010

katti24

Jeg vil osse sige.. tag snakken med ham og måske er det ikke den sjoveste snak, men er sikker på at efter lidt tid, når han har tænkt det igennem, så bliver det langsomt godt igen, og efter min egen erfaring bliver forholdet meget bedre efter noget tid

Jeg er i et forhold på 5 år og der har helt sikkert været nogle dårlige tider, men så snakker man om de problemer man har, og jeg er nu mere forelsket i min kæreste end jeg nogensinde har været før, så det er bare super dejligt.

Med hensyn til øllerne, er det så noget han altid har gjort, eller er begyndt på for nyligt, for hvis det altid har været en del af ham, syntes jeg ikke du kan "tillade" dig at prøve at ændre det, men er det noget der som sagt er opstået efter i har været sammen, så forstår jeg godt du ikke syntes det er fedt, men snak med manden der er jo en grund til det lige er ham du elsker

Anmeld

11. januar 2010

Vidunderligeunger

tak for jeres gode svar især mht øllerne... for det er noget han altid har gjort og han går jo ikke i byen i weekenderne, måske 2 gange om året, så han får vel det samme som en gennemsnats teenager super at i skrev som i gjorde - for det ændrede mir syn på det

tak

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.