Ej hvor er det groft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Lullaby

Nogle handlende på qxl skulle skydes.

Havde købt en vare på qxl. Da der var gået en uge efter handlen var slut rykkede sælger mig både på sms og mail. Han havde endnu ikke givet mig en karakter.

Dagen efter giver jeg ham så en positiv, for selvom han var irriterende levede hans varer op til det han lovede, og han sendte varen efter overkommelig tid.

2 dage efter giver han mig en neutral FORDI jeg blev sur over han rykkede efter en karakter når nu han ikke selv gav mig en straks.

Uh. Sådanne typer pisser mig så meget af... og ekstremt urimeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

mullesmith2

Jeg forstår slet ikke hvad det er du snakker om?? det lyder ikke somom det er noget man burde blive så rasende over... Bare ta det roligt...

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har faktisk heller aldrig fået de gravid bukser jeg købte...

Suk. Jeg orker næsten ikke at komme efter hende igen. Hun ævlede jo løs om at jeg noook skulle få dem osv. Og nu har jeg jo forhåbentligt snart brug for dem jo.

Det er mega træls, når folk er sådan altså!!!...

Anmeld

10. januar 2010

Mikkelmusen

Sådanne typer er der desværre. Jeg synes godt nok det er værre at blive brændt af, af en køber... Især når man slæber varen med til Kbh af venlighed og så dukker vedkommende ikke op.
Mht QXL så har jeg også fået neutral og negativ pga jeg glemte at give karakter. Åndssvagt.

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

mullesmith2 skriver:

Jeg forstår slet ikke hvad det er du snakker om?? det lyder ikke somom det er noget man burde blive så rasende over... Bare ta det roligt...

Jeg forstå heller ikke noget, skal man give karakter eller hvad? Det lyder ikke som noget jeg kunne blive sur over tvært i mod bare trække på skuldren og smågrine. 

Kram Diana der ville blive mere sur over ikke at få varen.

Anmeld

10. januar 2010

Lullaby

Jeg forstå heller ikke noget, skal man give karakter eller hvad? Det lyder ikke som noget jeg kunne blive sur over tvært i mod bare trække på skuldren og smågrine. 

Nu er det sådan at på qxl der får man karakterer efter et endt køb/salg. De karakterer er så noget andre kan se. Hvis man får tilstrækkelig mange negative så bliver man blokeret fra qxl. Derfor er det vigtigt hverken at få negative/neutrale da det påvirker folk der køber af en.

Jeg ville ikke købe af en der konsekvent fik negative/neutrale pga personen aldrig sendte den rigtig vare/for sent eller aldrig sendte varen..

Anmeld

10. januar 2010

Sulajma

Du kunne jo også bare have bedømt, inden for tidsrammen ... så er det da godt forstå han ikke bliver glad - hellere neutral end negativ ikke

Anmeld

10. januar 2010

Lullaby

Du kunne jo også bare have bedømt, inden for tidsrammen ... så er det da godt forstå han ikke bliver glad - hellere neutral end negativ ikke

Men det er fair at han giver mig en neutral fordi jeg ikke giver hurtig nok? Og han så først giver mig en karakter efter jeg har givet ham? er det ikke dobbeltmoralsk?

Anmeld

10. januar 2010

Mie A

Syntes det er plat at en sælger giver neutral karakter på grund af dette. Karaktergivningen er jo helt frivillig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.