BOBS skriver:
det var godt
skønt.....ja det der ups vil man ski ikke lige høre i sådanne situationer...
herfra
Jeg er ikke racist overhovedet, men jeg blev virkelig nervøs over den udlænding der scannede mig til NF. Han var så konfus.
Og skældte mig ud allerede inden scanningen fordi jeg ikke forstod hvad de forskellige tal blev brugt til og ville have forklaring på det. Hans sprogbarriere gjorde at det var svært for ham at forklare mig hvordan og hvorledes, selvom jeg slet ikke er i tvivl om at sagtens kunne - hvis bare jeg havde været fra afghanistan?!
Han var til gengæld rigtig sød, da han endelig fik vendt babyen ordenligt på skærmen at vise: her er fødder, hænder, blære, flot hjerne, hjertet slår der osv osv.
Men når man ikke forstår, og ordene UPS og FORKERT indtræder, så bliver man altså en anelse SVEDIG!
Bagefter grinte vi af hele oplevelsen og glædede os over vores superbaby med tallet 27872:1.
Jeg har forberedt mig på at have ekstra tålmodighed når jeg skal til gennemscanning om 11 dage, for der er det den kære Afghaner igen. Men jordemoderen fortalte at han er en af vestsjællands bedste scanningslæger 
Anmeld